Välja kanaler i din kundservice

Guide: Välj rätt kanaler för din kundservice


Hur du väljer rätt kanaler för kundservice i 6 enkla steg

[GRATIS NEDLADDNING]

Betydelsen av kundservicens kanaler och tillgänglighet är nu mer relevant än någonsin. Och att bygga en strategi kring valet av kanaler för kundservice är ett av de första och absolut viktigaste stegen för att skapa rätt förutsättningar för en framgångsrik kundsupport.

Guiden tar dig steg för steg mot målet – att hitta era mest kostnadseffektiva och lönsamma kanaler, med aspekten kundnöjdhet i fokus. Att välja rätt kanaler för kundservice är värdefullt för både er arbetsbelastning och för era kunder. Är det hög tid att låta en dynamisk FAQ ta hand om de enkla frågorna som idag besvaras i telefonsamtal? För att få svaren har vi skapat den kompletta guiden. Undvik enkla, ofta kostsamma misstag och hitta den optimala lösningen för er, samtidigt som ni ökar kundnöjdheten.

6 steg till en kanalstrategi

Skapa bättre förutsättningar för ännu bättre kundupplevelser med era val av kanaler. Ladda ner guiden för nya perspektiv på hur ni ökar er tillgänglighet samtidigt som ni skapar ett mer kostnadseffektivt kontaktcenter. Hitta en lämplig kanalstrategi för just er verksamhet och kunder. Självklart kan vi hjälpa dig med val av kanaler under en gratis konsultation, då bokar du in en demo här.

Ladda ner guiden och ta rätt väg fram till en hållbar kanalstrategi:


Boka en demo av Connectels kundservicesystem

Hur kan vi hjälpa dig?