Remote Assistance          Service Status          Ticket Management

Vi utvecklas för och med våra tjänster

Våra tjänster

Vår målsättning är att allt vi gör ska driva Connectel framåt, vara stimulerande och utvecklande för våra konsulter och det ska vara värdeskapande för våra kunder.

Våra tjänster beskrivs bäst genom att vi kontinuerligt arbetar med att utveckla vårt utbud av tjänster och vår kunskap inom konsulting för att hela tiden kunna erbjuda det som är bäst lämpat för våra kunder. I alla våra projekt arbetar vi med tre tydliga fokus: projektet ska driva Connectel framåt, det ska vara stimulerande och utvecklande för våra konsulter och det ska vara värdeskapande för våra kunder.

Kundnöjdhet är viktigt för oss och därför arbetar vi efter devisen att vi inte vill binda upp våra kunder. En kund hos Connectel ska när som helst kunna skala upp eller ner sina tjänster utan krångel, eller avsluta dem för den delen. Det tycker vi är utmanande och roligt då det ställer krav på oss att hålla dig som kund nöjd i alla lägen.


Konsulttjänster

Vi arbetar på projektbasis för att ha kapacitet att göra just det som ni har behov av. Vår pool av begåvade medarbetare är väldigt duktiga inom flera områden och är alltid intresserade av att ställas inför nya utmaningar.

+ Läs mer


Kundtjänst och kundkontakt

Vi har manga års erfarenhet av att förenkla för företag att hålla en bra kontakt med sina kunder. Efter år av ständig utveckling har vi idag en tjänst, Customer Engagement Centre, som kan vara marknadens mest dynamiska kundkontaktslösning. Vi är väldigt stolt över att kunna leverera CEC2.0 – en omnikanallösning som inte vet vad begränsningar är.

+ Läs mer


Infrastruktur och outsourcing

Connectel ett väl utbyggt nät som både ISP och telekomoperatör vilket möjliggör för oss att bygga upp bra infrastruktur och outsourcing för våra kunder. Våra begåvade konsulter tillsammans med dessa förutsättningar skapa möjligheter för oss och för er som kund utöver det vanliga och hjälper er att komma igång med molnet.

+ Läs mer

Aktuellt för våra tjänster


Kundtjänst & E-legitimation

Tillsammans med Kronans Apotek har vi nu möjlighet att erbjuda e-legitimation som identifiering för apotekets kunder.

+ Läs mer

Kommunikation i Afrika

Vår kundtjänstesatsning i Afrika tar nästa steg i Ghana och Senegal.

+ Läs mer

Vill du veta mer? Vi kontaktar dig!

Tack för din fråga, vi kontaktar dig så snart som möjligt.