Ge snabba svar på snabba frågor med en chattlösning för kundservice. Erbjud kundservice via chatt och gör det möjligt för dina medarbetare att hantera flera frågor samtidigt, i ett och samma gränssnitt.
Addera en chattfunktion online genom ett system som är enkelt att använda för att få möjligheten att svara snabbt på frågor från dina kunder som aldrig förr.
Vår produkt låter dig hantera flera chattar samtidigt. Aktivera en chatbot för de lättaste frågorna och frigör mer tid för dina agenter att fokusera på de mer komplexa ärenden frågorna. Skulle frågan visa sig vara för komplex för chattboten kan du enkelt koppla tillbaka till agenten för en sömlös kundupplevelse.
Med enkel tillgång till statistik slipper dina agenter leta efter information om kunderna på mer än ett ställe. Datan fungerar också som underlag för att du ska kunna erbjuda bästa möjliga kundservice genom att automatiskt skicka ärenden till den agent som har rätt expertis.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.