Chat

Direktkontakt med kunden

Ge snabba svar på snabba frågor med en chattlösning för kundservice. Erbjud kundservice via chatt och gör det möjligt för dina medarbetare att hantera flera frågor samtidigt, i ett och samma gränssnitt.

Fågelperspektiv över en grupp unga människor som sitter vid datorer runt ett bord

Var tillgänglig för dina kunder 24/7 med ett smart chattverktyg

Addera en chattfunktion online genom ett system som är enkelt att använda för att få möjligheten att svara snabbt på frågor från dina kunder som aldrig förr.

  • Få chattmeddelanden till rätt medarbetare och genom vårt styrverktyg
  • Responsiv design – fungerar på alla enheter
  • Designmöjligheter
  • Enkel integration till befintliga CRM
Kvinna med smycken och kofta skriver på datorn

Sätt upp flera chattar samtidigt i vårt live chattverktyg

Vår produkt låter dig hantera flera chattar samtidigt. Aktivera en chatbot för de lättaste frågorna och frigör mer tid för dina agenter att fokusera på de mer komplexa ärenden frågorna. Skulle frågan visa sig vara för komplex för chattboten kan du enkelt koppla tillbaka till agenten för en sömlös kundupplevelse.

  • Avlasta dina medarbetare med en virtuell agent
  • Automatisk hantering av offlinemeddelanden
  • Snabb hantering av ärenden
  • Hantera flera chattar samtidigt
Positiv agent - kroppsspråk i kundservice

Chattverktyget som ger agenter tillgång till statistik om dina kunder

Med enkel tillgång till statistik slipper dina agenter leta efter information om kunderna på mer än ett ställe. Datan fungerar också som underlag för att du ska kunna erbjuda bästa möjliga kundservice genom att automatiskt skicka ärenden till den agent som har rätt expertis.

  • Erbjud kunderna kontaktvägar när ni inte är online
  • Eskalera chatt till samtal eller video
  • Snabba svar på kundernas frågor

Hur mycket kan du spara med Connectel?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal ombud
Vänligen fyll i antal ärenden per månad
Vänligen fyll i genomsnittlig hanteringstid

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.
Chatt

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Chatt ikon

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000