Schema på en kalender i ett kontaktcenter
Workforce Management

WFM

Öka servicenivån och schemalägg enklare

Planera schema för kundservice

Förenklad schemaläggning med vårt WFM

Maximera kontaktcentrets prestanda med ett bättre prognos-, schemaläggnings- och planeringsverktyg. Vårt WFM gör det enkelt att estimera och kalkylera behovet för er schemaläggning, utan kalkylark och excel. Generera scheman för att öka servicenivån för dina kunder med ett klick, ge dina agenter den bästa upplevelsen och minimera driftkostnaden för ert företag.

  • Enkel hantering av multi-channel och multi-skilled agents
  • Anpassa översiktsvyn med diagram, statistik och kampanjuppföljning
  • Låt agenter schemalägga sig själva via webbportalen
  • Lätt att använda och skalbar för ditt företag oavsett form och storlek
Connectel office

Få exakta prognoser och ett slut på gissningsleken

Scheman och prognoser i kontaktcentret kan vara en tidskrävande och utmanande uppgift, särskilt när kalkylbladen innefattar multi-skilled-agenter och flera kanaler. Generera pricksäkra prognoser utifrån historisk data som garanterar ett effektivt kontaktcenter, och hela processen tar bara några minuter. Lägg excelark och manuella beräknignar åt sidan och låt WFM:et kalibrera och uppskatta era framtida scheman på dags-, vecko- eller månadsbasis.

  • Exakta prognoser
  • Optimerad schemaläggning
  • Uppdateras i realtid
Arbeta med workforce management

Ständigt optimerad schemaläggning

Med vårt WFM som schemaläggningsverktyg får du inte bara optimerade scheman, du kan även utföra förändringar i realtid. Med en tydlig visuell överblick kan du smidigt justera tidsplaneringen när något oförutsägbart händer. WFM-verktyget låter dig även skräddarsy dina rapporteringsalternativ för kontinuerlig uppföljning och optimering.

  • Realtidsuppdateringar
  • Filtrera offline- och onlineaktiviteter
  • Tydlig uppföljning och kontroll
Workforce Management

Uppföljning i realtid och fullt integrerat

Få löpande insikter om agenternas prestationer som stödjer ditt beslutsfattande. Teamleaders kan enkelt se hur teamet presterar för att identifiera positiva och negativa agentbeteenden. Vilket ger möjligheten att vidta åtgärder i realtid och säkerställa era servicenivåer hålls intakt. Allt integrerat med vårt molnbaserade kontaktcenter och dina övriga system.

  • Individuell agentuppföljning
  • Låt agenter ansöka och bevilja semester direkt i WFM:et
  • Integrera med CRM, CCaaS och andra system
Workforce Management

Boka en demo av vårt WFM

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000