Because you care

För att du bryr dig

Nöjda kunder är hjärtat i varje framgångsrikt företag. Vå på Connectel hjälper företag att leverera riktigt bra kundservice. Detta genom kontaktcenterlösningar som förbättrar sättet de engagerar och interagerar med sina kunder på, vilket gör det möjligt för företag att skapa meningsfulla kontakter med sina kunder. Här nedan kan du titta på alla demos av vårat moln-baserade kontaktcenter-lösning.

Screenshot from video about the Connectel platform

Omnikanalslösning

Se vår video och få en överblick av plattformen. Få tillgång till alla demos på en gång och se populära funktioner i plattformen som:

  • Agentportalen
  • Dialer med preview, progressiv, power och prediktiv funktion
  • Drag-and-drop IVR
  • Självbetjäning genom chattbot och voicebot
  • Enkätverktyg
  • Data och analys, både historiskt och i realtid/li>

Screenshot from video about Agent experience

Agentupplevelsen

Det är utmanande att hålla koll på ärenden genom flera olika kanaler. Vi samlar alla kundkonversationer, oavsett kanal i ett gränssnitt för att skapa en sömlös kundupplevelse. Se till så att inkommande ärenden direkt hamnar hos rätt person och låt agenterna arbeta i samma system och gränssnitt, oavsett kanal. Dina agenter kan enkelt se tidigare konversationer och spåra kundresan vilket underlättar för att leverera utmärkt service. Hantera alla ärenden, med enbart ett par klick, i vår molnbaserade plattform.

Överträffa kundernas förväntningar, varje gång.

Screenshot from video about Self-service

Självbetjäning

Kunder förväntar sig snabba svar på enkla frågor. Verktyg för självbetjäning som chattbot och röstbot hjälper till att minska kötider och skicka kunden till rätt agent på en gång. Bekräfta kundens identitet så att agenterna vet att de ger rätt information till rätt person och automatisera enklare ärenden för att avlasta first-line supporten.

Titta på vår self-service demo för att se hur en chattbot och voicebot kan hjälpa till att öka effektiviteten i er verksamhet.

Screenshot from video about Data and Analysis

Rapportering och Analys

Data är nödvändig för att analysera effektiviteten och utforska potentiella förbättringsområden. Genom att kombinera historisk data, data i realtid och kundundersökningar kan vår plattform både att identifiera och föreslå framtida förbättringar.

Automatisera kundundersökningar, fånga feedback i realtid och använd insikterna för att coacha dina agenter och förbättra CSAT-resultaten. Förstå hur SLA uppfylls, när SLA riskerar att inte uppfyllas, se aktuella ledtider och genomsnittlig ärendetid för att säkerställa att verksamheten fungerar på bästa möjliga sätt. Sätt upp en dashboard och kombinera dina favoritöversikter med de siffror som är unika och relevanta för jus er kundservice-avdelning.

Connectels dashboard och analysverktyg är utvecklade för att maximera er prestanda.

Se demos kring specifika produkter och funktioner

Bot för taxi bokningar

Långa väntetider och tappade samtal är ett minne blott med en taxi-bot. Vår bot för taxi bokningar drivs av den senaste tekniken inom röstigenkänning och kan hantera upp till 80% av samtalen.

Boka rådgivning

Söker du en ny modern kundserviceplattform eller vill du veta mer om vad en specifik produkt kan göra för just dig? Upptäck Connectels plattform – gör det enkelt för din kundservice att skapa och bevara kundrelationer i världsklass.

Eller ring oss: +46 (0) 101 800 000

Varför Connectel?

  • Vi levererar en skalbar, flexibel och säker lösning
  • Användarvänlig plattform för både medarbetare och kunder
  • Samlar all kundkommunikation på ett ställe
  • …vi berättar mer under vår demo

Låt oss tillsammans ta reda på hur ni kan skapa en ännu bättre kundservice.

Vill du testa på några av produkterna i plattformen? Prova en kostnadsfri version av Connectels plattform här!

Prova vår entry-version här

Connectel logotyp blå



Vi började också med en demo:

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000