Välkommen till demosidan för vår CCaaS-plattform. Vi gör det enkelt för er kundservice att skapa och upprätthålla kundrelationer i världsklass.
Se vår video och få en överblick av plattformen. Få tillgång till alla demos på en gång och se populära funktioner i plattformen som:
Se vår video för att få inblick i hur agenterna agerar, oberoende av kanal. Ärenden kommer in via telefon, chatt, mail, sociala medier… Ja, listan kan göras lång. Här visar vi hur enkelt det är att samla alla ärenden i en plattform, oavsett kanal som ärendet kom in genom. Det underlättar inte bara för agenten utan även för ledningen i form av analys, rapportering och uppföljning.
Connectels moln-baserade lösning gör det möjligt att hantera alla kontaktcenter-ärenden med bara ett fåtal klick.
Data är nödvändig för att analysera effektiviteten och utforska potentiella förbättringsområden. Genom att kombinera historisk data, data i realtid och kundundersökningar kan vår plattform både att identifiera och föreslå framtida förbättringar.
Automatisera kundundersökningar, fånga feedback i realtid och använd insikterna för att coacha dina agenter och förbättra CSAT-resultaten. Förstå hur SLA uppfylls, när SLA riskerar att inte uppfyllas, se aktuella ledtider och genomsnittlig ärendetid för att säkerställa att verksamheten fungerar på bästa möjliga sätt. Sätt upp en dashboard och kombinera dina favoritöversikter med de siffror som är unika och relevanta för jus er kundservice-avdelning.
Connectels dashboard och analysverktyg är utvecklade för att maximera er prestanda.
Söker du en ny modern kundserviceplattform eller vill du veta mer om vad en specifik produkt kan göra för just dig? Upptäck Connectels plattform – gör det enkelt för din kundservice att skapa och bevara kundrelationer i världsklass.
Eller ring oss: +46 (0) 101 800 000
Låt oss tillsammans ta reda på hur ni kan skapa en ännu bättre kundservice.
Vill du testa på några av produkterna i plattformen? Prova en kostnadsfri version av Connectels plattform här!
Vi började också med en demo: