Ärendehantering

Samtal

Kom närmare kunden över telefon

En kvinna och en man är i varsitt telefonsamtal i en gränd

Lös svåra problem med bättre samtalshantering

Skapa en smidig och pålitlig kundupplevelse med skill-baserad routing och automatisera ett flöde av in- och utgående samtal. Sätt upp det på ett sätt som passar just dig och spara både tid och pengar, samtidigt som du optimerar kundupplevelsen.

  • Enklare hantering av telefonsamtal
  • Ingen installation – allt samlat i webbläsaren
  • Skill-based routing
  • Se status och aktivitet på samtliga medarbetare
  • Automatiskt uppdaterad kundinformation

Molnbaserad samtalshantering

Hantera röstsamtal och ge dina kunder en smidig kundupplevelse genom ett molnbaserat och lätthanterligt system för kundtjänst över telefon. Minska mängden inkommande samtal genom att leda samtal med en smart och pålitlig IVR.

  • Drag and drop IVR
  • Erbjud självservicelösningar
  • Enkel integration till befintliga CRM
  • Samtalsinspelningar
  • Medlyssning och coaching

Gör det lätt att hålla fokus på kunden med IVR

Gör det lätt för dina agenter att fokusera på att leverera en bra kundupplevelse istället för att behöva lägga tid på komplicerade och ineffektiva system. Låt Connectel bli din helhetsleverantör av din telefonilösning med automatisk uppringning/callback. Connectels system är lätt för dina agenter att implementera och ger en smidig överblick över inkommande samtal. Använd en drag and drop IVR som gör din setup enkel att hantera.

  • Erbjud kunderna automatisk callback
  • Automatisk prioritering av samtal
  • Kortare väntetid
Samtal

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Hur kan vi hjälpa dig?