Kvinna kontaktar kundtjänst via telefon framför skyskrapa
Data och analys

Talanalys

Identifiera nyckelord från konversationer för att få viktiga insikter för ditt kontaktcenter

Customer service agent using callback function

Keyword Detection samlar in realtidsdata för att uppnå realtidseffekt

Talanalys kan användas för att få kritiska insikter i alla dina kundsamtal. Connectels programvara för identifiering av nyckelord transkriberar varje samtal och utför en analys av vad som sägs, för att kunna ge dig relevanta insikter kring interaktionerna.

Genom att identifiera nyckelord och visuellt representera dessa i en word cloud-widget kan du enkelt:

  • Identifiera och kategorisera inkommande ärenden
  • Se kundernas sinnesstämning under samtalet
  • Få insikter för kvalitetskontroll och agentutbildning
  • Snabbt kunna identifiera trender och problem
  • Enkelt och snabbt kunna dela rapporter med beslutsfattare i din organisation
Wordcloud

Prova gratis i 10 timmar

Du som redan har Skyview kan enkelt lägga till Word Cloud-widgeten och komma igång inom 24 timmar. De första 10 timmarna är gratis, och uppskattar du widgeten behöver du bara fortsätta att samla in data, och se rapporten uppdateras i realtid.

När informationen väl har samlats in gör vårt verktyg det lätt att förstå genom att visualisera det på ett sätt som är lätt att förstå, lära av och använda i framtida beslutsfattande.

  • Dela rapporter med ditt team och med beslutsfattare
  • Benchmarking och underlag för vidareutbildning av agenterna
  • Visuell översikt över samtalen inom ditt team
Call center-operatör Speech Analytics i molnet

Förstå 100 % av konversationerna inom ditt kontaktcenter

Vanligtvis är det bara en liten andel av dina kunder som fyller i enkäter. Talanalys och KeyWord Detection däremot kan analysera varje enskild konversation. Att använda denna programvara är därför ett utmärkt komplement för att förstå era kundinteraktioner. Det hjälper dig att få insikter som stärker din kundservice genom att hitta mönster och snabbt kunna agera på nya trender och problem.

  • Analys och rapportering på 100% av samtalen
  • Avancerad AI med djup språkförståelse
  • Ger insikter om kundnöjdhet, problem, agentprestationer, kampanjeffektivitet och förlorade kunder

Hur mycket kan du spara med Connectel?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal ombud
Vänligen fyll i antal ärenden per månad
Vänligen fyll i genomsnittlig hanteringstid

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000