Identifiera nyckelord från konversationer för att få viktiga insikter för ditt kontaktcenter
Talanalys kan användas för att få kritiska insikter i alla dina kundsamtal. Connectels programvara för identifiering av nyckelord transkriberar varje samtal och utför en analys av vad som sägs, för att kunna ge dig relevanta insikter kring interaktionerna.
Genom att identifiera nyckelord och visuellt representera dessa i en word cloud-widget kan du enkelt:
Du som redan har Skyview kan enkelt lägga till Word Cloud-widgeten och komma igång inom 24 timmar. De första 10 timmarna är gratis, och uppskattar du widgeten behöver du bara fortsätta att samla in data, och se rapporten uppdateras i realtid.
När informationen väl har samlats in gör vårt verktyg det lätt att förstå genom att visualisera det på ett sätt som är lätt att förstå, lära av och använda i framtida beslutsfattande.
Vanligtvis är det bara en liten andel av dina kunder som fyller i enkäter. Talanalys och KeyWord Detection däremot kan analysera varje enskild konversation. Att använda denna programvara är därför ett utmärkt komplement för att förstå era kundinteraktioner. Det hjälper dig att få insikter som stärker din kundservice genom att hitta mönster och snabbt kunna agera på nya trender och problem.
Kontakta oss genom det här formuläret för att lägga till en word cloud widget till er Connectel Dashboard, och få de första 10 timmarna gratis.