Kvinna kontaktar kundtjänst via telefon framför skyskrapa
Conversational AI

Talanalys

Identifiera nyckelord från konversationer för att få viktiga insikter för ditt kontaktcenter

Customer service agent using callback function

Realtidsanalys för 100% av dina samtal och konversationer

Att genomföra dataanalys tar upp mycket tid och är en av de mest tidskrävande delarna av coachning. Det är dock nödvändigt att lyssna på samtal för att kunna ta reda på hur du kan hjälpa ditt team att förbättras. Talanalys är ett verktyg som hjälper dig att analysera 100% av dina medarbetares samtal och kan ge värdefulla insikter av alla kundkonversationer. Vår talanalystjänst låter dig förstå kundinteraktioner snabbare och enklare genom att visualisera data i widgets bara en kort stund efter att ett samtal har avslutats.

  • Realtidsanalys
  • Läser av kundens sentiment
  • Få insikter om kvalitetskontroll och effektiv coachning av anställda
  • Identifiera snabbt framväxande trender och problem
Wordcloud

Nyckelord och ämnes övervakning

Möt kundbehoven i förväg med automatisk presentation av nyckelämnen och nyckelord från varje samtal. Relevanta ord grupperas i ämnen och markeras i transkripten för att ge en ökad tydlighet. Genom denna visualisering av data, får du på ett tydligt en lätt överblick om de aktuella frågor och problem som kunderna ringer in om, vilket hjälper dig att identifiera trender och hantera problem tidigare. 

  • Identifiera samtalens orsak
  • Förstå kundens känsloläge
  • Snabbt identifiera framväxande trender och problem

 

Trendanalys och strategisk planering

Genom avancerad filtrering och med möjlighet att exportera data får du en djupgående analys av kundinteraktioner över tid. Det innebär att du kan filtrera samtal för specifika perioder eller efter agent, ladda ner data och använda det för att identifiera trender, prognostisera kundbehov samt skräddarsy framtida kampanjer.

  • Avancerad filtrering: Välj själv vad du vill granska genom att filtrera samtal efter specifika tidsramar, köer eller agenter.
  • Grafiskt stöd: omvandla nyckelord och ämnen till förståeliga visualiseringar, det hjälper dig att identifiera trender på en överblick.
  • Dataexport: Dela dina resultat med viktiga intressenter med ett klick.

 

Kvalitetssäkring och övervakning

Titta igenom konversationen för att se till att agenter följer gällande lagar och företagets riktlinjer under samtal. Med talanalys kan du identifiera områden där agenterna inte presterar så bra. Vilket gör att man kan fokusera träning på dessa områden för att utvecklas och därmed förbättra den övergripande samtalskvaliteten.

  • Jämförelser och grund för coachning
  • Få insikter för kvalitetskontroll och medarbetarutbildning.

Hur mycket kan du spara med Connectel?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal ombud
Vänligen fyll i antal ärenden per månad
Vänligen fyll i genomsnittlig hanteringstid

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000