Nu är det lättare än någonsin att kategorisera och följa upp er e-posthantering. Få en tydlig översikt över ditt system och gör kundinteraktioner bättre och effektivare.
Sätt upp tjänsten på ett sätt som passar ditt företag och spara både tid och pengar genom automatiserade flöden. Öka nivån av automatisering genom smart routing av ärenden och automatiska svar. Hantera flera inkorgar samtidigt och organisera dina ärenden lättare och mer effektivt än förut.
Få en mer effektiv e-posthantering genom ett intuitivt system som ger dina agenter en tydlig överblick över ärenden. Här samlas också underlag som ger agenterna möjligheten att skräddarsy upplevelsen efter dina kunders olika behov.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.