Data och analys

Enkät­verktyg

Få bättre förståelse om dina kunder med ett smartare enkätverktyg

Händer håller i en ipad på ett bord fullt av krukväxter

Använd vårt enkätverktyg och få tydlig data om din viktigaste tillgång — dina kunder

Samla feedback från dina kunder i realtid och mät NPS, NKI och CSAT med vårt enkätverktyg. Skapa kundenkäter och använd samma verktyg över olika kanaler, visualisera dashboards och rapporter för att stötta managers i deras beslutsfattande och kommunikation.

  • Samla feedback från kunder och följ upp i realtid
  • Mät enligt:
    • NPS
    • NKI
    • CSAT
  • Använd samma verktyg för olika kanaler
  • Stödfunktion för att visualisera dashboard i coachningsarbete
  • Enkel integration till befintliga CRM

Skicka kundenkäter på den plattform som passar bäst

Det är svårt att veta vad dina kunder tänker om du inte frågar. Genom vårt enkätverktyg kan du skicka ut kundundersökningar på den plattform du föredrar, vare sig det är SMS, mail eller en webbenkät. Med resultatet får du en tydlig översikt och mer avancerad information om varje svar. Och såklart uppdateras verktyget automatiskt så att du kan följa vad som händer i realtid.

  • Automatisk uppföljning av kundupplevelsen
  • Använd kundundersökning i valfri kanal
  • Kan implementeras som widget på webbsida

Bygg ett starkare team med individuell uppföljning

Jämför agenter och teams med varandra och använd datan du får för att lokalisera förbättringsområden. Du får också möjligheten att göra individuell uppföljning och feedback vilket skapar nöjdare medarbetare, och kunder.

  • Individuell medarbetaruppföljning och feedback
  • Jämför agenter och team med varandra
  • Dela upp rapporter utifrån individ, team, kanal eller alla på en gång
Enkätverktyg

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Hur kan vi hjälpa dig?