Ärendehantering

Chatt

Ge snabba svar på snabba frågor med en effektiv chattjänst

Man sitter i en soffa och skriver chattmeddelande på telefon

Var tillgänglig för dina kunder 24/7 med ett smart chattverktyg

Addera en chattfunktion online på hemsidan och få möjligheten att svara snabbt på frågor från dina kunder genom ett system som är enkelt att sätta upp och att använda.

  • Få chattmeddelanden till rätt medarbetare och genom vårt styrverktyg
  • Responsiv design – fungerar på alla enheter
  • Designmöjligheter
  • Enkel integration till befintliga CRM

Sätt upp flera chattar samtidigt i vårt chattverktyg

Vår produkt låter dig hantera flera chattar samtidigt. Aktivera en chatbot för de lättaste frågorna och frigör mer tid för dina agenter att fokusera på de mer komplexa ärenden frågorna. Skulle frågan visa sig vara för komplex för chattboten kan du enkelt koppla tillbaka till agenten för en sömlös kundupplevelse.

  • Avlasta dina medarbetare med en virtuell agent
  • Automatisk hantering av offlinemeddelanden
  • Snabb hantering av ärenden
  • Hantera flera chattar samtidigt

Chattverktyget som ger agenter tillgång till statistik om dina kunder

Med enkel tillgång till statistik slipper dina agenter leta efter information om kunderna på mer än ett ställe. Datan fungerar också som underlag för att du ska kunna erbjuda bästa möjliga kundservice genom att automatiskt skicka ärenden till den agent som har rätt expertis.

  • Erbjud kunderna kontaktvägar när ni inte är online
  • Eskalera chatt till samtal eller video
  • Snabba svar på kundernas frågor
Chatt

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Hur kan vi hjälpa dig?