Ärendehantering

Sms

Prata med dina kunder i deras favoritkanal

Leende kvinna tittar på någon medans telefonen ligger på bordet

Bättre kundservice med en smartare sms-tjänst

Var tillgänglig i en kanal dina kunder redan använder dagligen, och med hög öppningsfrekvens. Skicka och ta emot sms och använd smart routing för en smidig övergång till köer och agenter. Addera en sms-tjänst för ett säkert leveransverktyg i ditt kundservicesystem.

  • Kommunicera i kanalen med högst öppningsfrekvens
  • Skicka och ta emot textmeddelanden
  • Intelligent dirigering till köer och agenter
  • Utlösare för automatisk drift
  • Standardiserade svar för kvalitetssäkring
  • SMS-API – anslut valfritt system

Smidigt, snabbt och nöjdare kunder

Med sms-service låter du dina kunder komma i kontakt med dig på ett smidigt och snabbt sätt — det är en av anledningarna varför kunder som interagerar med företag över en smstjänst har en så pass hög grad av kundnöjdhet.

  • Välj om kunden ska få möjlighet att svara på era SMS-utskick
  • Bulk-SMS och SMS-mallar
  • Kommunicera i kanalen med högst läsfrekvens 

Var rädd om både dina agenters och kunders tid

Erbjud dina kunder möjligheten att lösa enklare problem över sms och minska antalet samtal som kommer in till ditt kontaktcenter. Med sms blir många enklare frågor lösta utan att behöva ta tid från dina agenter — som istället kan fokusera på mer krävande ärenden.

  • Ring och smsa till samma nummer
  • Erbjud kunderna en smidigare och personligare kontakt
Sms

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Hur kan vi hjälpa dig?