Med en modern och användarvänlig omnikanal för kundservice och kontaktcenter möter du dina kunder var de än är i den molnbaserade kundserviceplattformen. Låt dina agenter kommunicera med kunderna på ett enkelt, smidigt och kostnadseffektivt sätt i ditt kontaktcenter. Och dina kunder kan kontakta er kundservice i kanalen de föredrar, utan att komplicera det för er – en plattform som förenar all kundkommunikation.
Det ska vara enkelt. Vi levererar rätt lösning för dig, samtidigt som du hjälper dina agenter och får ut mer av varje kundinteraktion. Implementera en FAQ eller chattbot om ni behöver minska antalet ärenden. Sätt upp en smart IVR för era inkommande samtal och att ge snabbare svar på det kunden behöver hjälp med.
Hantera alla kanaler i hela din verksamhet och få en tydlig översikt. Då kan du delegera agenterna till att hantera flera kanaler samtidigt eller begränsa användningsområdet. Få bättre koll på era KPI:er, se dagliga mönster och er realtidsdata med produkter som gör det enkelt att ta kontroll över er data. Du ställer enkelt in era gränsvärden och nivåer som ligger inom ramarna för till exempel väntetider eller belastning och låt systemet hålla koll åt dig.