Öka nivån av självservice med en kunskapsbas
Vår lösning kanske ser ut som vilken kunskapsbas som helst för dina kunder, men till skillnad från de flesta av dina konkurrenters FAQ är vår smarta omnichannellösning dynamisk och enkel att hantera och uppdatera. Minska vanligt förekommande frågor med en smart FAQ
Många kundgrupper uppskattar att söka och hitta svar själva, snabbt och enkelt. Öka nivån av självservice genom att låta en FAQ ge dina kunder svaren de söker. På så sätt reducerar du antalet inkommande ärenden och sparar tid och resurser i ditt kontaktcenter.
Sätt upp både interna och externa FAQ i ett system som är intuitivt och lätt att navigera i, både för dina kunder och dina agenter. Skapa en kunskapsbank som stärker hela din kundservice.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.