Man sitter i nedsläckt studio med telefon och två datorer
Self-service

FAQ

Öka nivån av självservice med en kunskapsbas

Turist står med resväskor och telefon i handen

En flexibel kunskapsbas

Vår lösning kanske ser ut som vilken kunskapsbas som helst för dina kunder, men till skillnad från de flesta av dina konkurrenters FAQ är vår smarta omnichannellösning dynamisk och enkel att hantera och uppdatera. Minska vanligt förekommande frågor med en smart FAQ

  • Dynamisk självservice FAQ som kan användas på webbplatsen
  • Uppdatera och hantera dina frågorna löpande
  • Få insikter om kunderna
  • Enkel integration till befintligt CRM
Ung kvinna skriver på telefon med hennes vänner i ett blomfält Grön ikon faq

Hjälp dina kunder att själva hitta svaret på sina frågor

Många kundgrupper uppskattar att söka och hitta svar själva, snabbt och enkelt. Öka nivån av självservice genom att låta en FAQ ge dina kunder svaren de söker. På så sätt reducerar du antalet inkommande ärenden och sparar tid och resurser i ditt kontaktcenter.

  • Vanliga frågor för både intern och extern ärendehantering
  • Anpassa design och layout 
  • Få insikter och statistik på vanliga frågor
Närbild på någon som svarar på ett FAQ på en hemsida

En FAQ med enkel navigation för kunder — och medarbetare

Sätt upp både interna och externa FAQ i ett system som är intuitivt och lätt att navigera i, både för dina kunder och dina agenter. Skapa en kunskapsbank som stärker hela din kundservice.

  • Söker automatiskt efter liknande frågor innan e-post skickas till kundtjänst
  • Låt kunderna hitta svaret på sina frågor direkt
  • Alltid uppdaterade svar som sorteras automatiskt efter popularitet 

Hur mycket kan du spara med Connectel?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal ombud
Vänligen fyll i antal ärenden per månad
Vänligen fyll i genomsnittlig hanteringstid

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.
FAQ

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Self-service med en FAQ

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000