Self-service

FAQ

Öka nivån av självservice med en dynamisk FAQ

Turist står med resväskor och telefon i handen

Håll din FAQ flexibel

Vår lösning kanske ser ut som vilken självservice FAQ som helst för dina kunder. Men till skillnad från de flesta av dina konkurrenters FAQ är vår smarta omnichannellösning dynamisk och enkel att hantera och uppdatera. Minska vanligt förekommande frågor med en smart FAQ

  • Dynamisk självservice FAQ som kan användas på webbplatsen
  • Uppdatera och hantera dina frågorna löpande
  • Få insikter om kunderna
  • Enkel integration till befintligt CRM

Hjälp dina kunder att själva hitta svaret på sina frågor

Många kundgrupper uppskattar att söka och hitta svar själva, snabbt och enkelt. Öka nivån av självservice genom att låta en FAQ ge dina kunder svaren de söker. På så sätt reducerar du antalet inkommande ärenden och sparar tid och resurser i ditt kontaktcenter.

  • Vanliga frågor för både intern och extern ärendehantering
  • Anpassa design och layout 
  • Få insikter och statistik på vanlig frågor

En FAQ med enkel navigation för kunder — och medarbetare

Sätt upp både interna och externa FAQ i ett system som är intuitivt och lätt att navigera i, både för dina kunder och dina agenter. Skapa en kunskapsbank som stärker hela din kundservice.

  • Söker automatiskt efter liknande frågor innan e-post skickas till kundtjänst
  • Låt kunderna hitta svaret på sina frågor direkt
  • Alltid uppdaterade svar som sorteras automatiskt efter popularitet 
FAQ

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Hur kan vi hjälpa dig?