Datormus och hörlurar ligger på en ihopfälld laptop
Self-service

Voicebot

Voiceboten som hjälper kunden hela vägen

Två killar sitter vid datorn med hörlurar runt halsen

Optimera din kundservice-verksamhet med en voicebot

Connectels voicebot använder röstigenkänning och artificiellt tal för att ställa frågor, styra samtalet och lösa kundens ärende. En voicebot kan ge svar på enklare frågor, som öppettider eller till och med hantera bokningsförfrågningar. Detta frigör resurser för ditt kontaktcenter och minskar kostnaderna för varje samtal som hanteras av en voicebot.

  • Snabb och enkel implementation
  • Avlastar agenter vid flertal olika ärenden
  • Kan hantera bokningar och frågor
  • Enkel integration till befintliga CRM
Leende man med skjorta ler mot hans laptop Grön ikon Voicebot

En voicebot med avancerad röstigenkänning

Den taligenkänning som vår voicebot är byggd på skapar automatiskt starka kunddialoger och snabba svarstider. Enklare frågor kan med fördel hanteras av en voicebot, så att agenterna kan fokusera på mer komplexa ärenden där kunden har ett större behov av att prata med en agent. Ärenden som kan hanteras av en voicebot kan nu även lösas 24/7, vilket ger kunderna en starkare serviceupplevelse.

  • Frigör tid till mer komplexa uppgifter
  • Kostnadseffektiv samtalshantering
  • Alltid tillgänglig
  • Smart röstigenkänning
Närbild på händer som håller i en penna med en mikrofon i förgrunden

Bygg din egna virtuella agent

Anpassa Connectels voicebot efter ditt företags tonalitet för att skapa en mer personlig känsla. Integrera vår voicebot med ert CRM och låt den hantera ännu fler typer av ärenden. Kunderna som får hjälp av en voicebot behöver inte sitta i kö, utan får hjälp med sitt ärende på en gång. Ärenden som är för komplexa kommer smidigt skickas till en agent tillsammans med all information, så att kunden inte behöver upprepa sig.

  • Inga kötider
  • Smidig övergång till mänsklig agent

Hur mycket kan du spara med en Connectel bot?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels bot. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal ombud
Vänligen fyll i antal ärenden per månad
Vänligen fyll i genomsnittlig hanteringstid

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.
Voicebot

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

En voicebot

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000