Samla, förstå och dela data med ett smartare analysverktyg
Vårt data- och analysverktyg ger dig ett kraftfullt och flexibelt verktyg som hjälper dig att faktiskt göra nytta av all din data. Med datainsamling kan du på ett smidigt sätt hitta förbättringsområden i din verksamhet och åtgärda de på ett enkelt sätt.
Skapa dina egna rapporter och jämför de KPI:er du är intresserad av. När du samlat din data kan du på ett enkelt sätt få bättre förståelse av den genom att visualisera den på ett sätt som är lätt att ta till sig, dra lärdomar av och inför framtida beslutsfattanden
För att bli bättre är det viktigt med uppföljning. Få detaljerad data över hur ditt företag fungerar och presterar ända ner på individnivå och få insikter som stärker din kundservice. Dela rapporter med ditt team och se mönster i bemanning utifrån inkommande ärenden.
Fyll i formuläret nedan för att se hur mycket du kan spara genom att implementera en omnikanal-lösning från Connectel. En PDF med resultaten skickas till din e-post.