Data och analys

Analys­verktyg

Samla, förstå och dela data med ett smartare analysverktyg

En man och en kvinna sitter vid en dator och analyserar något

Använd data för att bli ännu bättre

Vårt data- och analysverktyg ger dig ett kraftfullt och flexibelt verktyg som hjälper dig att faktiskt göra nytta av all din data. Med datainsamling kan du på ett smidigt sätt hitta förbättringsområden i din verksamhet och åtgärda de på ett enkelt sätt.

  • Visualisera data
  • Mät er prestanda och servicenivåer
  • Flexibel rapporteringsvy
  • Följ dina KPI:er och hur de interagerar med varandra
  • Enkel integration till befintliga CRM
  • CDR (Call Detail Record) data

Gör din dataanalys lättare att förstå

Skapa dina egna rapporter och jämför de KPI:er du är intresserad av. När du samlat din data kan du på ett enkelt sätt få bättre förståelse av den genom att visualisera den på ett sätt som är lätt att ta till sig, dra lärdomar av och inför framtida beslutsfattanden

  • Dela rapporter med medarbetare, teamet och beslutsfattare
  • Benchmarking och coachingunderlag 
  • Mät effektivitets-, sälj- och servicemål

Mät nivåerna på företaget, avdelningen, teamet och ända ner på individnivå

För att bli bättre är det viktigt med uppföljning. Få detaljerad data över hur ditt företag fungerar och presterar ända ner på individnivå och få insikter som stärker din kundservice. Dela rapporter med ditt team och se mönster i bemanning utifrån inkommande ärenden.

  • Kortare svarstider
  • Statistik på alla kanaler
  • Omnikanalrapporter
Analysverktyg

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Hur kan vi hjälpa dig?