Om oss

Lär känna oss lite bättre

Smartare verktyg för kundservice sen dag 1

På Connectel strävar vi ständigt efter att tillhandahålla en smartare och enklare kundservicelösning. Många av våra kunder är positionerade som ledare i sin bransch och att få vara delaktiga på resan dit med hjälp av vår kundservicelösning är ett privilegium.

Vi lärde oss tidigt hur olika företag har olika behov och förväntningar av ett kundservicesystem — därför är det viktigt för oss att erbjuda en flexibel och skalbar lösning, där våra kunder kan samla all kommunikation på ett ställe.

Bättre kundservice sedan 2008

I mer än 10 år har vi erbjudit våra kunder ett smartare och bättre kundservicesystem. Vid starten var vi 3 personer och ett par kunder — idag jobbar vårt team med ledande företag över hela världen.

Enklare för alla

Enkelheten har varit en central del för oss sedan dag ett. Även fast vi erbjuder teknologiskt avancerade produkter vill vi att de ska vara enkla för dina kunder att interagera med och för dina medarbetare att jobba i.

Anpassat för dig

Vi tog fram en tjänst som möter dina kunders behov och stärker relationen med dem på ett så kostnadseffektivt sätt som möjligt. I vår bransch kallas det för CCaaS (Contact Center as a Service) — men det handlar helt enkelt om att erbjuda en tjänst som passar just dig.

Säkert, effektivt och smart

Vi värdesätter långa kundrelationer och jobbar alltid för att våra kunder ska vilja fortsätta jobba med oss. Det bästa sättet för oss att göra det är att fortsätta utveckla våra tjänster och produkter till att bli ännu smartare, säkrare och mer effektiva.

Vill du lära känna oss eller våra produkter ännu bättre?

Vi är alltid nyfikna på att lära känna nya företag och berätta hur vi kan hjälpa till att skapa en bättre kundservice för dig. Här kan du boka ett demo eller komma i kontakt med oss.

Möt våra grundare

Connectel kom till liv i Uppsala 2008, grundat av bröderna Jens och Robin Leijon. Klyschigt nog tog sig resan sin början i ett garage, med visionen om att lyfta kundserviceyrket och tillhandahålla lösningar som uppfyller alla behov. En kundserviceplattform som främjar både kunden och företaget.

”Vi vet allt om smärtan i en bristande kundserviceupplevelse, så vi tog fram rätt förutsättningar.”

Möt några av våra kunder

Zmarta Group använder Connectels kontaktcenterlösning
Adam Woodworth Produktägare

”När vi bestämde oss för att söka efter en ny kontaktcenterlösning letade vi efter en anpassningsbar lösning och tekniskt skicklig partner som kunde möta våra önskemål. Connectel har överträffat våra förväntningar på nästan alla plan, med hög kvalitet. Vi fick en säker och flexibel lösning som stöds av en kundfokuserad organisation.”

Kundcase

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Hur kan vi hjälpa dig?