Kunder som är nöjda och lojala kommer att rekommendera varumärket, och det är den största drivkraft som främjar tillväxten. Det är därför vi på Connectel prioriterar kundnöjdhet framför allt annat i vårt arbete. Vårt främsta mål är att vägleda våra kunder, tillhandahålla och utveckla tekniska lösningar som förbättrar verksamheten. Även ge insikter som förbättrar processer samt utbildning som utvecklar servicekompetens.
Året 2008 försökte två bröder från Uppsala kontakta kundtjänst, men fastnade i outhärdligt långa telefonköer. Frustration övergick till mistro, vilket slutligen skadade deras uppfattning om dessa företag. Det här var katalysatorn till en vision: att lyfta kundservicebranschen genom att erbjuda lösningar som gynnar både kunder och företag. Från en övertygelse om att långsiktig framgång börjar med kundnöjdhet föddes Connectel.
Vi på Connectel hjälper företag att leverera riktigt bra kundservice. Detta genom kontaktcenterlösningar som förbättrar sättet de engagerar och interagerar med sina kunder på, vilket gör det möjligt för företag att skapa meningsfulla kontakter med sina kunder. Genom att utnyttja kraften i våra lösningar kan du optimera din kundtjänstverksamhet, effektivisera arbetsflöden och leverera personliga upplevelser.
Vår drivkraft är att öka kundnöjdhet, vårda lojalitet och driva tillväxt genom att ge dig med de verktyg som krävs för att ge bättre service. Det leder i slutändan till både nöjdare kunder och medarbetare. För glada medarbetare ger bättre service och nöjda kunder driver tillväxten.
Bättre service, ökad kundnöjdhet och ökad tillväxt med Connectel.
För att du bryr dig.
Året 2008 försökte Jens och Robin, två bröder från Uppsala, Sverige att kontakta kundtjänst, men fastnade i outhärdligt långa telefonköer. Utan att veta hur länge de skulle behöva vänta, och fick ibland inte ens den hjälp som behövdes när de äntligen nådde en agent. Frustration övergick till mistro, vilket slutligen skadade deras uppfattning om dessa företag. Det här var katalysatorn till en vision: att lyfta kundservicebranschen genom att erbjuda lösningar som gynnar både kunder och företag. Från en övertygelse om att långsiktig framgång börjar med kundnöjdhet föddes Connectel.
”Vi vet allt om smärtan i en bristande kundserviceupplevelse, så vi tog fram rätt förutsättningar.”
Sälj
Patrik Jutterström
Som försäljningschef leder jag vårt team för att hitta den bästa lösningen för varje kund. Oavsett om det är en hel plattform eller en specifik lösning, så börjar vi alltid med att förstå dina behov och lösa dina nuvarande problem.
Marknad
Denise Lordin
Som marknadschef är jag ansvarig för vårt varumärke och vår kommunikationsstrategi. Marknad är också en brygga mellan produktutveckling och försäljning, och förklarar komplexa lösningar på ett sätt som är lätt att förstå.
HR
Kristina Jansson
Som Chief People Officer innebär min roll både att hitta rätt personer för jobbet och att utveckla strategier, riktlinjer och processer som stödjer våra medarbetare och ökar deras nöjdhet på jobbet.
Customer Success
Hannah Peters
I min roll som Customer Success Manager hjälper jag våra kunder att nå sina mål ihop med Connectel. Jag arbetar tätt med våra kunder och ser till så att de får ut så mycket som möjligt av våra produkter.
”När vi bestämde oss för att söka efter en ny kontaktcenterlösning letade vi efter en anpassningsbar lösning och tekniskt skicklig partner som kunde möta våra önskemål. Connectel har överträffat våra förväntningar på nästan alla plan, med hög kvalitet. Vi fick en säker och flexibel lösning som stöds av en kundfokuserad organisation.”
Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?