Ger direkta svar när kunderna behöver dem

När en chattbot kan ta över enklare frågor från agenterna frigörs tid och resurser till resten av ditt kontaktcenter. Dina agenter kan fokusera på mer komplexa ärenden och kunder som har stort behov av att möta en handläggare.

IVR för kontaktcenter telefon

Ger direkta svar när kunderna behöver dem

Med en chattbot kan du automatisera repetativa ärenden eller säkerställa att kunden direkt hamnar hos rätt agent. Det tillåter även utökad service då en chattbot kan finnas tillgänglig 24/7.

  • Bygg din egna chattbot
  • Tar hjälp av medarbetare vid komplexa frågor
  • Snabblärd och lätthanterad
  • Enkel integration till befintligt CRM
Agent nöjd efter tillämpning av tekniker inom personalhantering

Pålitlig, effektiv och noggrann

Connectels chattbot svarar direkt, är tillgänglig 24/7 och sänker dina kostnader med upp till 90%. En chattbot kan svara och lösa specifika ärenden snabbare vilket minskar belastningen på ert kontaktcenter samt ökar kundnöjdhet. Du kan också anpassa språk och ordval så att det stämmer överens med företagets tonalitet.

  • Stödjer konversationer med knappar och bilder
  • Anpassa tonalitet och språk
  • Effektiv ärendehantering
  • Koppla ihop med FAQ/knowledgebase
Kvinna med kostym sitter och skriver på laptop

Minska arbetsbördan utan att tumma på kundupplevelsen

Vår chattbot är smart nog att hantera många av de vanligaste frågorna dina kunder har. När ett ärende blir för komplext kan du automatiskt föra över ärendet till en agent — på så sätt sparar du tid och resurser utan att kompromissa med kundupplevelsen. Informationen som kunden har gett till chattboten skickas även till agenten så att kunden inte behöver upprepa sig.

  • Snabb vägledning
  • Alltid tillgänglig
  • Inga återvändsgränder

Hur mycket kan du spara med en Connectel bot?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels bot. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal ombud
Vänligen fyll i antal ärenden per månad
Vänligen fyll i genomsnittlig hanteringstid

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.
Chattbot

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Chattboten som löser dina kunders problem

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000