En grupp unga tjejer tar en selfie utomhus
Ärendehantering

Social

Träffa dina kunder där de befinner sig med vårt verktyg för att hantera sociala medier

Ung kvinna använder sociala medier på mobil och dator samtidigt

Uppnå kommunikation på kundens hemmaplan

Med vårt smarta verktyg för att hantera sociala medier är du tillgänglig i kanaler där kunden redan befinner sig. Här kan du skapa täta dialoger i kanaler där kunden redan är som mest engagerad med ditt varumärke. Oavsett om det är från datorn eller mobilen.

  • Anslut samtliga sociala mediekanaler
  • Intelligent dirigering till köer och agenter
  • Distribuera en bot i din kanal
  • Enkel integration till befintligt CRM
Närbild på kvinna som använder en smartphone i soffan Rosa ikon sociala medier

Gör det lätt att kommunicera direkt med kunderna på sociala medier

Med Connectel är det lätt att finnas där dina kunder befinner sig — håll dig flexibel och följ med när kunden växlar mellan olika plattformar. Med våra verktyg kan du samla insikter om din ärendehantering från rapporter och avancerade analysverktyg.

  • Samla all kommunikation i samma gränssnitt
  • Effektivare ärendehantering
  • Statistik och fullständig kundkontaktshistorik
Porträtt av leende ung man på gatan med instagram, whatsapp och facebook logotyper

Omnichannel support — låt kunderna komma till dig

Genom att koppla ihop dina olika kanaler kan du utnyttja smart routing så att ingenting behöver göras manuellt och dina agenter slipper växla mellan olika plattformar. När all kommunikation är samlad på ett ställe är det bara för dina agenter att låta kunderna komma till dem.

Hur mycket kan du spara med Connectel?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal ombud
Vänligen fyll i antal ärenden per månad
Vänligen fyll i genomsnittlig hanteringstid

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.
Sociala medier

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Telefon ikon

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000