Ärendehantering

Social

Träffa dina kunder där de befinner sig med vårt verktyg för att hantera sociala medier

Ung kvinna använder sociala medier på mobil och dator samtidigt

Uppnå kommunikation på kundens hemmaplan

Med vårt smarta verktyg för att hantera sociala medier är du tillgänglig i kanaler där kunden redan befinner sig. Här kan du skapa täta dialoger i kanaler där kunden redan är som mest engagerad med ditt varumärke. Oavsett om det är från datorn eller mobilen.

  • Anslut samtliga sociala mediekanaler
  • Intelligent dirigering till köer och agenter
  • Distribuera en bot i din kanal
  • Enkel integration till befintligt CRM

Gör det lätt att kommunicera direkt med kunderna på sociala medier

Med Connectel är det lätt att finnas där dina kunder befinner sig — håll dig flexibel och följ med när kunden växlar mellan olika plattformar. Med våra verktyg kan du samla insikter om din ärendehantering från rapporter och avancerade analysverktyg.

  • Samla all kommunikation i samma gränssnitt
  • Effektivare ärendehantering
  • Statistik och fullständig kundkontaktshistorik

Omnichannel support — låt kunderna komma till dig

Genom att koppla ihop dina olika kanaler kan du utnyttja smart routing så att ingenting behöver göras manuellt och dina agenter slipper växla mellan olika plattformar. När all kommunikation är samlad på ett ställe är det bara för dina agenter att låta kunderna komma till dem.

Sociala medier

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Hur kan vi hjälpa dig?