Ikon med halvmånar i färg

Customer Success

Ett team av experter som hjälper dig att nå dina mål

Fyra människor sitter runt ett bord medans en skriver meddelande på iPad

Vi drivs av att hjälpa dig leverera bättre kundservice

Vi vill hjälpa dig att lyckas. Med omfattande erfarenhet av kundtjänst och kontaktcenter har vi både kunskap och drivet att hjälpa dig leverera kundservice i världsklass till dina kunder, samtidigt som lönsamheten ökar.

Som ny kund hos Connectel har vi konsulter redo att implementera och konfigurera plattformen så att du kan fokusera på det du gör bäst, nämligen att hjälpa dina kunder. Vi erbjuder även strategisk konsultation för att granska och löpande optimera både rutiner i verksamheten men även plattformens inställningar utifrån era nuvarande förutsättningar.

Som kund har du regelbundna möten med våra Customer Success Managers och tillsammans fokuserar vi på att hitta den bästa vägen framåt för ditt kontaktcenter. Du väljer själv hur ofta du vill att mötena ska ske. Vi finns tillgängliga när du behöver det.

Hjälper er att förändra er kundservice-verksamhet

Customer Success Manager

Du får en dedikerad Customer Success Manager som alltid finns nära till hands. Från implementering och onboarding till strategiska frågor och löpande optimering. Vi finns här för dig.

Strategisk konsultation

Vi vill hjälpa dig erbjuda kundservice i världsklass. Vi kan vägleda dig genom både teknisk funktionalitet men även kring operativa processer och rutiner som hjälper dig att leverera riktigt bra upplevelser för både kunder och medarbetare.

Teknisk konsultation

Att implementera ny teknik kan ibland vara klurigt. Vi tillhandahåller guider när du startar upp med oss som hjälper dig att komma igång på egen hand i plattformen. Vi har även konsulter som kan implementera våra lösningar åt dig, så att du kan fokusera på att ta hand om kunderna.

Connectel Academy

Som kund hos Connectel har du tillgång till gratis utbildning för både agenter och kundservicechef. Vi erbjuder även kurser som hjälper dina agenter att förbättra deras kunskaper inom service och samtalshantering.

Helpdesk & support

Om du upplever problem med plattformen så finns vi här för att hjälpa dig. Du kan välja mellan olika support-paket. beroende på hur du vill kunna komma i kontakt med oss och om du vill ha tillgång till support under våra ordinarie öppettider alternativt dygnet runt.

Utveckling av funktioner

Vi uppskattar feedback och utvecklar ständigt nya funktioner utifrån de önskemål vi får in av våra kunder. Du kan även rösta på andras förslag för att öka prioriteringen på just den idéen och följa vår roadmap för att se vilka funktioner vi utvecklar för tillfället.


 

Prata med Customer Success

Använder du Connectel-plattformen?

Har du en fråga kring funktionalitet eller vill du bolla idéer om hur du kan anpassa systemet för att effektivt kunna nå dina KPIer?

Kom i kontakt med vårt Customer Success-team genom att kontakta din Customer Success Manager eller genom att fylla i det här kontaktformuläret.

En hand pekar på datorskärm för att visa personen bredvid något

Vi vill hjälpa dig att lyckas. Förutom din Customer Success Manager tillhandahåller vi även utbildning och teknisk support.

Helpdesk

Få hjälpen du behöver på ett ögonblick. Vi förstår kraften av ett välfungerande kundservicesystem, men även smärtan i om det inte fungerar som det var tänkt. Använd knowledgebasen, ring, chatta, eller registrera ditt ärende i vår kundsupportplattform. Vårt Helpdeskteam finns tillgänglig när du behöver vår support.

TILL HELPDESK KUNDSUPPORT

Onlineutbildningar

Bli en expert i plattformen med Connectel Academy. Som kund får du fri tillgång till vårt videokursbibliotek, här kan du och dina medarbetare lära sig allt ifrån att navigera i systemet till att finjustera inställningarna efter era specifika behov.

TILL CONNECTEL ACADEMY

Vill du veta mer om Customer Success och hur du kan förbättra din kundservice?

Play ikon på skärm

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000