Telefonsamtal är fortfarande den snabbaste och mest pålitliga kanalen för att hjälpa kunder och öka kundnöjdheten. Skapa en smidig och pålitlig kundupplevelse med kompetensbaserad dirigering och automatiserade processer som stöttar ditt team samtidigt som du levererar utmärkt service
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.
Hantera röstsamtal och ge dina kunder en smidig kundupplevelse genom ett molnbaserat och lätthanterligt system för kundtjänst över telefon. Minska mängden inkommande samtal genom att leda samtal med en smart och pålitlig IVR.
Gör det lätt för dina agenter att fokusera på att leverera en bra kundupplevelse istället för att behöva lägga tid på komplicerade och ineffektiva system. Låt Connectel bli din helhetsleverantör av din telefonilösning med automatisk uppringning/callback. Connectels system är lätt för dina agenter att implementera och ger en smidig överblick över inkommande samtal. Använd en drag and drop IVR som gör din setup enkel att hantera.