Om vi bara kan garantera en sak, så är det att dina kunder använder en telefon. Använd en kanal som dina kunder använder dagligen och säkerställ en hög öppningsfrekvens med vår effektiva SMS-tjänst.
Var tillgänglig i en kanal dina kunder redan använder dagligen, och med hög öppningsfrekvens. Skicka och ta emot sms och använd smart routing för en smidig övergång till köer och agenter. Addera en sms-tjänst för ett säkert leveransverktyg i ditt kundservicesystem.
Med sms-service låter du dina kunder komma i kontakt med dig på ett smidigt och snabbt sätt — det är en av anledningarna varför kunder som interagerar med företag över en smstjänst har en så pass hög grad av kundnöjdhet.
Erbjud dina kunder möjligheten att lösa enklare problem över sms och minska antalet samtal som kommer in till ditt kontaktcenter. Med sms blir många enklare frågor lösta utan att behöva ta tid från dina agenter — som istället kan fokusera på mer krävande ärenden.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.