Sociala medier

Integrationer som skapar sociala kontakter

Hantera kundkommunikation på sociala medier för att vara tillgänglig i de kanaler som dina kunder redan använder. Gör det enkelt för dina kunder att prata med dig oavsett var de befinner sig.

Glad tjej pratar i telefon

Gör det lätt att kommunicera direkt med kunderna på sociala medier

Med Connectel är det lätt att finnas där dina kunder befinner sig — håll dig flexibel och följ med när kunden växlar mellan olika plattformar. Med våra verktyg kan du samla insikter om din ärendehantering från rapporter och avancerade analysverktyg.

  • Samla all kommunikation i samma gränssnitt
  • Effektivare ärendehantering
  • Statistik och fullständig kundkontaktshistorik
Fyra människor sitter runt ett bord medans en skriver meddelande på ipad

Omnichannel support — låt kunderna komma till dig

Genom att koppla ihop dina olika kanaler kan du utnyttja smart routing så att ingenting behöver göras manuellt och dina agenter slipper växla mellan olika plattformar. När all kommunikation är samlad på ett ställe är det bara för dina agenter att låta kunderna komma till dem.

  • Facebook
  • Instagram
  • WhatsApp
  • Telegram

Hur mycket kan du spara med Connectel?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal ombud
Vänligen fyll i antal ärenden per månad
Vänligen fyll i genomsnittlig hanteringstid

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Telefon ikon

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000