Hantera kundkommunikation på sociala medier för att vara tillgänglig i de kanaler som dina kunder redan använder. Gör det enkelt för dina kunder att prata med dig oavsett var de befinner sig.
Med Connectel är det lätt att finnas där dina kunder befinner sig — håll dig flexibel och följ med när kunden växlar mellan olika plattformar. Med våra verktyg kan du samla insikter om din ärendehantering från rapporter och avancerade analysverktyg.
Genom att koppla ihop dina olika kanaler kan du utnyttja smart routing så att ingenting behöver göras manuellt och dina agenter slipper växla mellan olika plattformar. När all kommunikation är samlad på ett ställe är det bara för dina agenter att låta kunderna komma till dem.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.