Maximera kontaktcentrets prestanda med ett bättre prognos-, schemaläggnings- och planeringsverktyg. Vårt WFM gör det enkelt att estimera och kalkylera behovet för er schemaläggning, utan kalkylark och excel. Generera scheman för att öka servicenivån för dina kunder med ett klick, ge dina agenter den bästa upplevelsen och minimera driftkostnaden för ert företag.
Scheman och prognoser i kontaktcentret kan vara en tidskrävande och utmanande uppgift, särskilt när kalkylbladen innefattar multi-skilled-agenter och flera kanaler. Generera pricksäkra prognoser utifrån historisk data som garanterar ett effektivt kontaktcenter, och hela processen tar bara några minuter. Lägg excelark och manuella beräknignar åt sidan och låt WFM:et kalibrera och uppskatta era framtida scheman på dags-, vecko- eller månadsbasis.
Med vårt WFM som schemaläggningsverktyg får du inte bara optimerade scheman, du kan även utföra förändringar i realtid. Med en tydlig visuell överblick kan du smidigt justera tidsplaneringen när något oförutsägbart händer. WFM-verktyget låter dig även skräddarsy dina rapporteringsalternativ för kontinuerlig uppföljning och optimering.
Få löpande insikter om agenternas prestationer som stödjer ditt beslutsfattande. Teamleaders kan enkelt se hur teamet presterar för att identifiera positiva och negativa agentbeteenden. Vilket ger möjligheten att vidta åtgärder i realtid och säkerställa era servicenivåer hålls intakt. Allt integrerat med vårt molnbaserade kontaktcenter och dina övriga system.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.