Vårt data- och analysverktyg ger dig ett kraftfullt och flexibelt verktyg som hjälper dig att faktiskt göra nytta av all din data. Med datainsamling kan du på ett smidigt sätt hitta förbättringsområden i din verksamhet och åtgärda de på ett enkelt sätt.
Skapa dina egna rapporter och jämför de KPI:er du är intresserad av. När du samlat din data kan du på ett enkelt sätt få bättre förståelse av den genom att visualisera den på ett sätt som är lätt att ta till sig och dra lärdomar av inför framtida beslutsfattanden.
För att bli bättre är det viktigt med uppföljning. Få detaljerad data över hur ditt företag fungerar och presterar ända ner på individnivå och få insikter som stärker din kundservice. Dela rapporter med ditt team och se mönster i bemanning utifrån inkommande ärenden.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.