Följ upp hur ni ligger till med en skräddarsydd dashboard för kundservice som visualiserar din data i realtid, på ett sätt som är lätt att ta till sig. Använd datan som ett pålitligt underlag att ta beslut utifrån.
Få full kontroll, hela tiden. Hur många samtal pågår just nu? Hur många står i kö? Få en översikt på detaljnivå och anpassa mätvärden efter er kundservice KPI:er. Sätt upp flera dashboards som fyller olika funktioner, till exempel en som visar de viktigaste KPI:erna och en som fyller funktioner för dina agenters motivation. Dela widgets och dashboard med ditt team för att göra ert sätt att arbeta mer effektivt.
Samla viktiga insikter genom datainsamling i realtid med en bättre dashboard för kundservice. Sätt upp verktyget så att det passar just ditt företags behov genom att skräddarsy känslan av din dashboard och skapa dina egna widgets av det du vill mäta. Ett flexibelt och anpassningsbart verktyg hela vägen ner på detaljnivå och som stärker din kundservice.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.