Samla feedback från dina kunder i realtid och mät NPS, NKI och CSAT med vårt enkätverktyg. Skapa kundenkäter och använd samma verktyg över olika kanaler, visualisera dashboards och rapporter för att stötta managers i deras beslutsfattande och kommunikation.
Det är svårt att veta vad dina kunder tänker om du inte frågar. Genom vårt enkätverktyg kan du skicka ut kundundersökningar på den plattform du föredrar, vare sig det är SMS, mail eller en webbenkät. Med resultatet får du en tydlig översikt och mer avancerad information om varje svar. Och såklart uppdateras verktyget automatiskt så att du kan följa vad som händer i realtid.
Jämför agenter och teams med varandra och använd datan du får för att lokalisera förbättringsområden. Du får också möjligheten att göra individuell uppföljning och feedback vilket skapar nöjdare medarbetare, och kunder.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.