Att genomföra dataanalys tar upp mycket tid och är en av de mest tidskrävande delarna av coachning. Det är dock nödvändigt att lyssna på samtal för att kunna ta reda på hur du kan hjälpa ditt team att förbättras. Talanalys är ett verktyg som hjälper dig att analysera 100% av dina medarbetares samtal och kan ge värdefulla insikter av alla kundkonversationer. Vår talanalystjänst låter dig förstå kundinteraktioner snabbare och enklare genom att visualisera data i widgets bara en kort stund efter att ett samtal har avslutats.
Möt kundbehoven i förväg med automatisk presentation av nyckelämnen och nyckelord från varje samtal. Relevanta ord grupperas i ämnen och markeras i transkripten för att ge en ökad tydlighet. Genom denna visualisering av data, får du på ett tydligt en lätt överblick om de aktuella frågor och problem som kunderna ringer in om, vilket hjälper dig att identifiera trender och hantera problem tidigare.
Genom avancerad filtrering och med möjlighet att exportera data får du en djupgående analys av kundinteraktioner över tid. Det innebär att du kan filtrera samtal för specifika perioder eller efter agent, ladda ner data och använda det för att identifiera trender, prognostisera kundbehov samt skräddarsy framtida kampanjer.
Titta igenom konversationen för att se till att agenter följer gällande lagar och företagets riktlinjer under samtal. Med talanalys kan du identifiera områden där agenterna inte presterar så bra. Vilket gör att man kan fokusera träning på dessa områden för att utvecklas och därmed förbättra den övergripande samtalskvaliteten.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.