Uppnå era försäljnings- och effektivitetsmål med en modern call center-lösning. Den är enkel att sätta upp, stationerad i molnet och ger dina agenter rätt förutsättningar till att öka försäljningen. Det får dina utgående samtal att gå smidigt och enkelt.
Låt agenterna använda ett automatiskt uppringningssystem. Ring fler utgående samtal med vår webbaserade dialer och upplev skillnaden. Genom att minska tiden mellan samtalen får du effektivare samtalskampanjer. Samtalslägen för utgående samtal med vår dialer:
Synliggör och coacha medarbetarna med smart inspelning och bättre datauppföljning. För att du ska få bättre koll på hur ni presterar och snabbare nå era affärsmål. Våra öppna API:er gör det enkelt att etablera integrationer med andra tjänster och system.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.