En kvinna och en man är i varsitt telefonsamtal i en gränd

En intelligent, pålitlig och prisvärd call center-lösning

Uppnå era försäljnings- och effektivitetsmål med en modern call center-lösning. Den är enkel att sätta upp, stationerad i molnet och ger dina agenter rätt förutsättningar till att öka försäljningen. Det får dina utgående samtal att gå smidigt och enkelt.

  • Molnbaserad lösning
  • Enkel att sätta upp och använda
  • Optimerar mängden utgående samtal
Connectel call center

Fler samtal och mer försäljning

Låt agenterna använda ett automatiskt uppringningssystem. Ring fler utgående samtal med vår webbaserade dialer och upplev skillnaden. Genom att minska tiden mellan samtalen får du effektivare samtalskampanjer. Samtalslägen för utgående samtal med vår dialer:

  • Preview: Kundkortet visas och agenten klickar på ring för att samtalet ska kopplas upp.
  • Progressive: Samtalet kopplas upp automatiskt i samband med att kundkortet visas för agenten.
  • Power: Flera kunder rings upp samtidigt när agenter finns lediga.
  • Predictive: Uppringning påbörjas innan en agent blir ledig och justerar automatiskt mängden samtal efter historik, samtalens genomsnittstid och lediga agenter.
Call center agent med headset

Kommunicera sömlöst och effektivt i call centret

Synliggör och coacha medarbetarna med smart inspelning och bättre datauppföljning. För att du ska få bättre koll på hur ni presterar och snabbare nå era affärsmål. Våra öppna API:er gör det enkelt att etablera integrationer med andra tjänster och system.

  • Driftsäkert call center
  • Enklare uppföljning av KPI:er
  • Integrera med era andra system

Hur mycket kan du spara med Connectel?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal ombud
Vänligen fyll i antal ärenden per månad
Vänligen fyll i genomsnittlig hanteringstid

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.

Ta ditt call center till nästa nivå, det börjar med en demo

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000