Varje kund är unik, som har egna behov och önskemål när det kommer till kommunikation. En snabb chatt kan svara på en snabb fråga och ett telefonsamtal med en människa är rätt lösning när det kommer till mer komplexa problem. Möt dina kunder där de är med en omnikanal-lösning från Connectel. Var där för dina kunder, när som helst, var som helst och låt dina kundservicemedarbetare kommunicera med dina kunder på ett sätt som höjer kundupplevelsen. Samla alla kanaler, utan komplikation – en plattform för alla konversationer.
Det ska vara enkelt. Vi levererar rätt lösning för dig, samtidigt som du hjälper dina agenter och får ut mer av varje kundinteraktion. Implementera en FAQ eller chattbot om ni behöver minska antalet ärenden. Sätt upp en smart IVR för era inkommande samtal och att ge snabbare svar på det kunden behöver hjälp med.
Hantera alla kanaler i hela din verksamhet och få en tydlig översikt. Då kan du delegera agenterna till att hantera flera kanaler samtidigt eller begränsa användningsområdet. Få bättre koll på era KPI:er, se dagliga mönster och er realtidsdata med produkter som gör det enkelt att ta kontroll över er data. Du ställer enkelt in era gränsvärden och nivåer som ligger inom ramarna för till exempel väntetider eller belastning och låt systemet hålla koll åt dig.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.