Ett team av experter som hjälper dig att nå dina mål
Vi vill hjälpa dig att lyckas. Med omfattande erfarenhet av kundtjänst och kontaktcenter har vi både kunskap och drivet att hjälpa dig leverera kundservice i världsklass till dina kunder, samtidigt som lönsamheten ökar.
Som ny kund hos Connectel har vi konsulter redo att implementera och konfigurera plattformen så att du kan fokusera på det du gör bäst, nämligen att hjälpa dina kunder. Vi erbjuder även strategisk konsultation för att granska och löpande optimera både rutiner i verksamheten men även plattformens inställningar utifrån era nuvarande förutsättningar.
Som kund har du regelbundna möten med våra Customer Success Managers och tillsammans fokuserar vi på att hitta den bästa vägen framåt för ditt kontaktcenter. Du väljer själv hur ofta du vill att mötena ska ske. Vi finns tillgängliga när du behöver det.
Customer Success Manager
Du får en dedikerad Customer Success Manager som alltid finns nära till hands. Från implementering och onboarding till strategiska frågor och löpande optimering. Vi finns här för dig.
Strategisk konsultation
Vi vill hjälpa dig erbjuda kundservice i världsklass. Vi kan vägleda dig genom både teknisk funktionalitet men även kring operativa processer och rutiner som hjälper dig att leverera riktigt bra upplevelser för både kunder och medarbetare.
Teknisk konsultation
Att implementera ny teknik kan ibland vara klurigt. Vi tillhandahåller guider när du startar upp med oss som hjälper dig att komma igång på egen hand i plattformen. Vi har även konsulter som kan implementera våra lösningar åt dig, så att du kan fokusera på att ta hand om kunderna.
Connectel Academy
Som kund hos Connectel har du tillgång till gratis utbildning för både agenter och kundservicechef. Vi erbjuder även kurser som hjälper dina agenter att förbättra deras kunskaper inom service och samtalshantering.
Helpdesk & support
Om du upplever problem med plattformen så finns vi här för att hjälpa dig. Du kan välja mellan olika support-paket. beroende på hur du vill kunna komma i kontakt med oss och om du vill ha tillgång till support under våra ordinarie öppettider alternativt dygnet runt.
Utveckling av funktioner
Vi uppskattar feedback och utvecklar ständigt nya funktioner utifrån de önskemål vi får in av våra kunder. Du kan även rösta på andras förslag för att öka prioriteringen på just den idéen och följa vår roadmap för att se vilka funktioner vi utvecklar för tillfället.
Vill du veta mer om Customer Success och hur du kan förbättra din kundservice?