Engagera dina kunder dygnet runt med en intelligent chattbot som erbjuder smidiga övergångar till kundservicemedarbetare när det behövs. Denna lösning sparar tid för både dina kunder och kundserviceteam, samtidigt som det förbättrar serviceupplevelsen och ökar kundnöjdheten.
Vår AI-chatt är lätt att använda och gör det möjligt att svara snabbt på kundernas frågor som aldrig förr.
Första integration är alltid med en AI-bot som är tränad att svara på vanliga frågor och hantera enklare ärenden. För många kunder räcker detta för att lösa deras problem snabbt och smidigt, utan att behöva vänta på hjälp från en medarbetare. Men om kundens ärende kräver mer stöd och en mer personlig interaktion, sker en sömlös övergång från AI-boten till en kundservicemedarbetare.
Vi säkerställer att övergången från AI till kundservicemedarbetaren inte bara är enkel, utan också effektiv, eftersom all information följer med genom hela ärendehanteringen. Kunden slipper därför upprepa sig och kan direkt fortsätta där de slutade. AI för kundservice är framtiden, med snabba och effektiva lösningar som automatiserar vanliga frågor och erbjuder dygnet runt-support. Det förbättrar kundnöjdheten och frigör tid för mer komplexa ärenden.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.
Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?