Svara kunderna direkt, spara timmars arbete

Vårt verktyg förser era medarbetare med förberedda svar till epostmeddelanden från era kunder. Denna automatisering av e-post sparar värdefull tid, minskar svarstiderna och ökar kundnöjdheten avsevärt.





Närbild på händer som skriver med en chatbot på dator

Optimera e-posthantering och korta ner svarstiden

Email reply assistent är ett AI-verktyg som föreslår svar till kundservicemedarbetare när de mottar ett email från kunder. De förslag på svar som vårt verktyg ger baseras på era riktlinjer och den tonalitet som ni vill förmedla, vilket säkerställer en enhetlig kommunikation som går i linje med ert budskap.  

  • Sparar tid
  • Effektiviserar arbetsuppgifter
  • Upprätthåller konsekvent ton och budskap
Jobba på Connectel

Effektivisera e-posthanteringen och spara tid

Vårt verktyg är tränat på ditt företags specifika riktlinjer, tidigare kundinteraktioner och den tonalitet som ni vill förmedla. När ett meddelande från en kund mottas, analyserar AI-verktyget innehållet och genererar ett förslag på svar. Medarbetaren kan sedan granska förslaget och skicka det med bara några justeringar, vilket minskar hanteringstiden för varje ärende avsevärt. 

  • Kund får snabbare återkoppling
  • Högre kundnöjdhet och lojalitet
  • Effektivare hantering av kundärenden

Låt AI hantera det repetitiva arbetet åt dig – med Email reply assistant kan ditt kundserviceteam nå nya höjder!

Hur mycket kan du spara med Connectel?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal agenter
Vänligen fyll i antal ärenden per månad

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.

Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000