Vårt verktyg förser era medarbetare med förberedda svar till epostmeddelanden från era kunder. Denna automatisering av e-post sparar värdefull tid, minskar svarstiderna och ökar kundnöjdheten avsevärt.
Email reply assistent är ett AI-verktyg som föreslår svar till kundservicemedarbetare när de mottar ett email från kunder. De förslag på svar som vårt verktyg ger baseras på era riktlinjer och den tonalitet som ni vill förmedla, vilket säkerställer en enhetlig kommunikation som går i linje med ert budskap.
Vårt verktyg är tränat på ditt företags specifika riktlinjer, tidigare kundinteraktioner och den tonalitet som ni vill förmedla. När ett meddelande från en kund mottas, analyserar AI-verktyget innehållet och genererar ett förslag på svar. Medarbetaren kan sedan granska förslaget och skicka det med bara några justeringar, vilket minskar hanteringstiden för varje ärende avsevärt.
Låt AI hantera det repetitiva arbetet åt dig – med Email reply assistant kan ditt kundserviceteam nå nya höjder!
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.
Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?