Vår knowledgebase ser ut som en vanlig självbetjäning FAQ, men är byggd för att hjälpa dina kunder att hjälpa sig själva. Genom att förutspå och ge förslag på lösningar och svar få dina kunder snabbt hjälp på vanliga frågor och svar. Vid behov så skickas kunden snabbt vidare till supporten för att säkerställa bra service genom hela kundresan.
Många kundgrupper uppskattar att söka och hitta svar själva, snabbt och enkelt. Öka nivån av självservice genom att låta en FAQ ge dina kunder svaren de söker. På så sätt reducerar du antalet inkommande ärenden och sparar tid och resurser i ditt kontaktcenter.
Sätt upp både interna och externa FAQ i ett system som är intuitivt och lätt att navigera i, både för dina kunder och dina agenter. Skapa en kunskapsbank som stärker hela din kundservice.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.