På bara några sekunder levererar vår AI-chatbot värdefulla och handlingsbara insikter som du omedelbart kan använda för att förbättra din kundservice och operativa processer.
Insight Assistant är intern AI-chatbot som hjälper dig optimera din verksamhet. Den svarar på dina frågor och presenterar tydliga och handlingsbara insikter inom några sekunder. Svaren baseras på den realtidsdata som lagras i vår kundserviceplattform, data om bland annat de utmaningar dina kunder och medarbetare möter just nu. Insight Assistant kan hjälpa dig att identifiera problemområden, trender och förbättringsmöjligheter långt innan de hinner påverka kundupplevelsen negativt.
Insight Assistant är integrerat i vår kundserviceplattform och eftersom vår platform arbetar i realtid, är all data som svaren baseras på alltid uppdaterad. Den svarar på frågor om allt som rör kundserviceprestanda, kundupplevelse och om hur du optimerar din verksamhet. Istället för att vänta på veckovisa, månatliga eller kvartalsvisa rapporter för att analysera verksamhetens utveckling, kan ni få handlingsbara insikter direkt.
Du kan snabbt få en överblick över hur din kundservice presterar, var flaskhalsar uppstår och vilka områden som kräver mer uppmärksamhet. Med dessa insikter blir det enkelt att identifiera var resurser ska prioriteras, vilka problem som är mest akuta och hur du bäst kan stödja dina medarbetare för att skapa en bättre kundupplevelse.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.
Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?