Connectels voicebot använder röstigenkänning och artificiellt tal för att ställa frågor, styra samtalet och lösa kundens ärende. Detta frigör resurser för ditt kontaktcenter och minskar kostnaderna för varje samtal som hanteras av en voicebot.
Den taligenkänning som vår voicebot är byggd på skapar automatiskt starka kunddialoger och snabba svarstider. Enklare frågor kan med fördel hanteras av en voicebot, så att agenterna kan fokusera på mer komplexa ärenden där kunden har ett större behov av att prata med en agent. Ärenden som kan hanteras av en voicebot kan nu även lösas 24/7, vilket ger kunderna en starkare serviceupplevelse.
Anpassa Connectels voicebot efter ditt företags tonalitet för att skapa en mer personlig känsla. Integrera vår voicebot med ert CRM och låt den hantera ännu fler typer av ärenden. Kunderna som får hjälp av en voicebot behöver inte sitta i kö, utan får hjälp med sitt ärende på en gång. Ärenden som är för komplexa kommer smidigt skickas till en agent tillsammans med all information, så att kunden inte behöver upprepa sig.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels bot. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.