Because you care
Prova Connectel nu

Omnikanal plattform

Kom igång med vår entry version av Connectel omnikanalplattform för kundservice.


Prova en äkta omnichannel-lösning

Var där för dina kunder, för att du bryr dig. Varje kund är unik, som har egna behov och önskemål när det kommer till kommunikation. En snabb chatt kan svara på en snabb fråga och ett telefonsamtal med en människa är rätt lösning när det kommer till mer komplexa problem.

Möt dina kunder där de är med en omnikanal-lösning från Connectel. Var där för dina kunder, när som helst, var som helst och låt dina kundservicemedarbetare kommunicera med dina kunder på ett sätt som höjer kundupplevelsen.

Samla alla kanaler, utan komplikation – en plattform för alla konversationer.

Fyll i detta formulär för att prova Connectel nu.

Hur mycket kan du spara med Connectel?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal agenter
Vänligen fyll i antal ärenden per månad

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.

Öka kundnöjdheten med en omnichannel-lösning

När du börjar med testversionen av Connectel får du även tillgång till en enkel inkörningsprocess. Lär dig hur du navigerar plattformen genom våra onlinevideokurser, samt hur du anpassar plattformen efter dina behov.

Dashboard och dataanalys

Följ hur ni ligger till med en dashboard för kundservice som visualiserar data i realtid. Använd datan som ett pålitligt underlag att ta beslut utifrån. Vårt analysverktyg ger dig ett kraftfullt och flexibelt verktyg som hjälper dig att verkligen dra nytta av din historiska data.

Alla kanaler ingår

Vi tror att en del av kundnöjdheten är att vara tillgänglig när och var dina kunder vill ansluta. Med vår entry-version får du tillgång till alla inkommande kanaler, såsom röst, e-post och chatt. Skapa köer och se till att dina kunder når rätt person direkt.

Molnbaserat CCaaS-plattform

För att leverera världsklassig kundservice erbjuder Connectel en robust plattform i molnet. Med fokus på säkerhet och prestanda. Utan kostnad. Integrera dina andra system via API:er och skala upp med plattformen efter behov.

FAQ

Vanliga frågor och svar

Connectel utvecklar en programvaruplattform för kundservice. Plattformen kan samla in all kundkommunikation på en plats och gör det enkelt att erbjuda den service som kunderna förväntar sig från ditt företag. Vi förenklar vardagen för kundtjänstavdelningen, oavsett kanal och var du eller dina kunder befinner er. Läs mer om varför vi gör det vi gör här.

Vi erbjuder en kostnadsfri version av vår plattform. Detta gör att du enkelt kan komma igång med din telefoni och chattkanal helt gratis. Ge dina kunder den service de förtjänar. Plattformen kan skalas upp med fler funktioner, användare och kanaler enligt dina behov när du är redo.

Vi är stolta över vår kraftfulla CCaaS-plattform och vill låta fler företag uppleva enkelheten med att erbjuda världsklassig kundservice. Med möjligheten att prova på Connectel får du chansen att testa omvår plattform är rätt lösning för verksamhet.

Om du vill lägga till fler agenter, volymer eller funktioner, kontakta oss enkelt här, så hjälper vi dig att hitta rätt version eller ring oss på +46 (0) 101 800 000.

Prova Connectel nu

Fyll i formuläret för att prova en entry version av vår omnichannel-lösning. Du kan enkelt uppgradera till en betald version vid behov.

Vår drivkraft är att öka kundnöjdhet, vårda lojalitet och driva tillväxt genom att ge dig med de verktyg som krävs för att ge bättre service. Det leder i slutändan till både nöjdare kunder och medarbetare. För glada medarbetare ger bättre service och nöjda kunder driver tillväxten.

Bättre service, ökad kundnöjdhet och ökad tillväxt med Connectel.

För att du bryr dig.


Företag som litar på oss

Zmarta Group använder Connectels kontaktcenterlösning
Adam Woodworth Produktägare

”När vi bestämde oss för att söka efter en ny kontaktcenterlösning letade vi efter en anpassningsbar lösning och tekniskt skicklig partner som kunde möta våra önskemål. Connectel har överträffat våra förväntningar på nästan alla plan, med hög kvalitet. Vi fick en säker och flexibel lösning som stöds av en kundfokuserad organisation.”

Se fler kunder

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000