Daniel Öhlander

Daniel Öhlander pratar om beteendeförändring i kundservice


En av de stora utmaningarna när det kommer till utbildning och träning inom service och försäljning idag är att få till den där beteendeförändringen i vardagen. Hur gör man egentligen? Finns det en formel för detta?

I detta avsnitt pratar jag med Daniel Öhlander som har många års erfarenhet av att utbilda organisationer och företag i Sverige och globalt. Han har stött på denna utmaning länge och tog till slut saken i egna händer och har nu utvecklat ett verktyg för att bidra till att lösa utmaningen.

Vi pratar bland annat om:

  • De stora utmaningar som organisationer som jobbar med service, och sälj, står inför idag utifrån Daniels utbildningsperspektiv.
  • Ludoo – appen som hjälper service och säljorganisationer till beteendeförändring.
  • Vad han ser för effekter hos de som använder Ludoo.

Och mycket mer!

Du kan kontakta Daniel här:
https://www.linkedin.com/in/danielohlander/

 

Klicka här för att prenumerera på Wowpodden

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000