Daniel Öhlander

Daniel Öhlander pratar om beteendeförändring i kundservice


En av de stora utmaningarna när det kommer till utbildning och träning inom service och försäljning idag är att få till den där beteendeförändringen i vardagen. Hur gör man egentligen? Finns det en formel för detta?

I detta avsnitt pratar jag med Daniel Öhlander som har många års erfarenhet av att utbilda organisationer och företag i Sverige och globalt. Han har stött på denna utmaning länge och tog till slut saken i egna händer och har nu utvecklat ett verktyg för att bidra till att lösa utmaningen.

 

Vi pratar bland annat om:

  • De stora utmaningar som organisationer som jobbar med service, och sälj, står inför idag utifrån Daniels utbildningsperspektiv.
  • Ludoo – appen som hjälper service och säljorganisationer till beteendeförändring.
  • Vad han ser för effekter hos de som använder Ludoo.

Och mycket mer!

Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service.

För att kontakta Daniel, klicka här.

Följ vårt nyhetsbrev för att få veta när nya avsnitt släpps


Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000