Wowpodden bara service header - Servicestjärnan

Höja statusen på kundservice med Tina Walroth


Vi snackar wowservice och varför serviceyrket är så otroligt viktigt med Tina Wahlroth, VD på Kontakta.

Tina som har 30 år inom branchen delar också med sig av bra tips till dig som ledare inom kundservice. Hur du kan höja statusen på serviceyrket och kundservice internt på företag, för nöjdare och stoltare medarbetare och mer lojala kunder.

Tina har en djup övertygelse om att erfarenheter från att arbeta inom kundservice är värdefulla. Att det ger insikter och lärdomar och människor beteende som man kan nyttja både inom arbetslivet men även i privata relationer . 

200 000 personer arbetar inom kundservice idag och det är en av Sveriges största yrkesgrupper, kontakternas mål är att höja statusen på serviceyrket. Kundservice är nämligen avgörande för hur man som företag vill uppfattas. Det handlar inte bara om att lösa problem, utan också om att skapa positiva upplevelser och långsiktiga relationer. Ett företag som prioriterar kundservice visar engagemang för sina kunder och stärker sitt varumärkesrykte i en konkurrensutsatt marknad.

Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service. Läs och lyssna på ytterligare avsnitt av wowpodden, klicka här.

För att kontakta Tina, klicka här.

Följ vårt nyhetsbrev för att få veta när nya avsnitt släpps


Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000