Webinar med Helen Rigamonti

Maximera din konkurrensfördel med förbättrad kundupplevelse


I det här webinaret berättar Helen Rigamonti, interimchef och utbildare inom Customer Experience Management om vad CX är, hur du driver CX-arbete och vad som är kritiska ögonblick i kundresan. Du kommer även att få lära dig vad många företag missar när de designar sin kundresa.

Helen delar värdefulla insikter om hur du kan förbättra din kundupplevelse och få med dig både ledningen och medarbetare på CX-resan. Dessutom kommer Helen att dela med sig av hur ökad kundnöjdhet och minskad personalomsättning hänger ihop med CX.

Se hela webinaret med Helen Rigamonti här!

I webinaret:

  • Vilka är våra viktigaste kundlöften & när är det viktigast att leva upp till dessa?
  • Vad innebär kundinsikt & kundresekartläggning?
  • Hur engagerar vi både ledning & personal i CX?
  • Vad innebär det att designa kundupplevelsen & hur lyckas vi med detta?

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000