Vi pratar superservice, upplevelseekonomi, marknadsföring i lågkonjuktur och mycket mer med Arvid Axland.
Arvid arbetar med att coacha organisationer att bli mer kundfokuserade. Idag brinner inte kunder för de leverantörer de handlar av och det vill Arvid ändra på. Hans vision är att få människor att känna sig mer värdefulla och på så sett få företag att bli mer värdefulla. Superservice och upplevelseekonomi går hand i hand när det gäller att skapa enastående kundupplevelser. I dagens konkurrensutsatta marknad är det inte längre tillräckligt att bara erbjuda en produkt eller tjänst av hög kvalitet. Kunder förväntar sig också en minnesvärd och positiv upplevelse vid varje interaktion med ett företag.
”Allt som företag gör och inte gör, allt som företag säger och inte säger bygger totalupplevelsen av företaget”- Lyssna nu på wowpodden med Emilie Loman och gästen Arvid Axland.
I avsnittet är cirka 15 minuter långt och vi besvarar frågor som:
Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service. Läs och lyssna på ytterligare avsnitt av wowpodden om Superservice och upplevelseekonomi, klicka här.
För att kontakta Arvid, klicka här.