Vi pratar wowservice, kundupplevelser, kundservicerevolutionen och mycket mer med vår partner Robin Leijon från Connectel.
”Vi vet allt om smärtan i en bristande kundserviceupplevelse, så vi tog fram rätt förutsättningar.”
Året 2008 försökte två bröder från Uppsala kontakta kundtjänst, men fastnade i outhärdligt långa telefonköer. Frustration övergick till mistro, vilket slutligen skadade deras uppfattning om dessa företag. Det här var katalysatorn till en vision: att lyfta kundservicebranschen genom att erbjuda lösningar som gynnar både kunder och företag. Från en övertygelse om att långsiktig framgång börjar med kundnöjdhet föddes Connectel. För att läsa mer om oss och kundservicerevolutionen, klicka här.
Kunder som är nöjda och lojala kommer att rekommendera varumärket, och det är den största drivkraft som främjar tillväxten. Det är därför vi på Connectel prioriterar kundnöjdhet framför allt annat i vårt arbete. Läs och lyssna mer om resan mot att öka kundnöjdhet här:
Avsnittet är cirka 17 minuter långt. Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service. Läs och lyssna på ytterligare avsnitt om wowpodden, klicka här.
För att kontakta oss klicka här. För att kontakta Robin, klicka här.