Vi pratar service och magiska kundupplevelser med Dana Vronska! Detta avsnitt är på engelska.
Dana är en hudterapeut, massageterapeut och yogalärare från London. Hon driver sitt eget företag för att skapa välmående på arbetsplatser i Stockholm. Hon pratar om hur London skiljer sig i servicetänket gentemot Stockholm. Att i London får man ofta vad man betalar för, alltså betalar man lite extra får man extra bra service. London är även generellt en mycket mer hektisk stad och personer har sällan tid för varann, hon upplever att vi här i Stockholm har vi mer tid för att interagera med varann.Till skillnad från Stockholm som har en ofta ganska bra standard oavsett pris. Dana berättar hur livet som egenföretagare ser ut och hur hon på bästa sätt levererar wowservice.
Lyssna nu på wowpodden när Dana och Lilo diskuterar service och kundnöjdhet:
Wowpodden är en podcast där vi diskuterar service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service. Läs och lyssna gärna på ytterligare avsnitt av wowpodden, klicka här.