Analysverktyg

Nöjda kunder är hjärtat i varje framgångsrik verksamhet

Inom e-handel är snabb och smidig kommunikation avgörande för att bygga kundlojalitet och skapa återkommande köp. Med en effektiv chatt löser ni enkla frågor på sekunder, medan mer komplexa problem bäst hanteras via telefonsamtal allt för att möta kundens behov i stunden. Med vår smarta omnikanal för e-handel samlar ni alla kontaktvägar – chatt, e-post, telefon och sociala medier – på ett ställe.

Detta leder till en en sömlös, personlig kundupplevelse som sparar tid för er och stärker era kundrelationer, allt för att maximera effektiviteten och öka er kundnöjdhet.

Woman contacting customer service on phone

Hantera överbelastade inkorgar smidigare med AI

Inom e-handel är inkorgen ofta fylld med frågor om leveransstatus, produkter och garantier. Att manuellt leta upp svar och formulera dem från grunden är tidskrävande för kundservicemedarbetaren – tid som istället kan läggas på att skapa värde för era kunder.

Därför har vi utvecklat ett kraftfullt AI-verktyg som effektiviserar er kundservice. När ett kundmail kommer in föreslår verktyget ett färdigt svar baserat på er egen data, era riktlinjer och den tonalitet ni vill förmedla.

Ta reda på hur Jollyroom halverade hanteringstiden per ärende med hjälp av Email Reply Assistant, läs mer här.

 

Närbild på någon som svarar på ett FAQ på en hemsida

Dynamisk FAQ – hjälp kunden på ett ögonblick

Stärk din kundservice med en lättanvänd, logisk och sökbar FAQ. Låt kundernas återkommande frågor besvaras snabbt och enkelt med en dynamisk FAQ, det sparar er och kundens tid. För i din webbshop finns det inte utrymme för förvirring – lättåtkomliga och uppdaterade svar ökar förtroendet, lojaliteten och stärker din e-handel.

  • Snabbare svar
  • Öka nivån av självservice
  • Enkel att uppdatera

Läs mer om FAQ här.

Säljverktyg för e-handel

Effektivisera din kundservice och öka din e-handels försäljning

Vi har integrerat en smart chat assistant i vår plattform – en AI-driven chatbot som effektivt hanterar kundernas frågor och avlastar din kundservice. Vår AI bot är tränad för att besvara vanliga frågor och lösa enklare ärenden direkt. För många kunder räcker detta för att få hjälp snabbt och smidigt, utan att kontakta en kundservicemedarbetare.

Om ett ärende inte blir löst lämnar chattboten över hela konversationen till en kundservicemedarbetare. Det sparar tid för både er och kunden, detta säkerställer en smidig övergång utan upprepningar.

Läs mer om vår Chat assistant här.

Hur mycket kan du spara med Connectel?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal ombud
Vänligen fyll i antal ärenden per månad
Vänligen fyll i genomsnittlig hanteringstid

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.
Zmarta Group använder Connectels kontaktcenterlösning
Adam Woodworth Product owner

”När vi bestämde oss för att söka efter en ny kontaktcenterlösning letade vi efter en anpassningsbar lösning och tekniskt skicklig partner som kunde möta våra önskemål. Connectel har överträffat våra förväntningar på nästan alla plan, med hög kvalitet. Vi fick en säker och flexibel lösning som stöds av en kundfokuserad organisation.”

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000