Inom detaljhandel och e-handel är det avgörande att ha en smidig kommunikation med varje kund – det är detta som skiljer en engångsköpare från en lojal kund. Med vår omnikanalsplattform, förstärkt av AI-drivna insikter, kan ni skapa en sömlös och personlig kundupplevelse som sparar både tid och pengar samtidigt som kundnöjdheten ökar.
Våra kunder
Inom e-handel är inkorgen ofta fylld med frågor om leveransstatus, produkter och garantier. Att manuellt leta upp svar och formulera dem från grunden är tidskrävande för kundservicemedarbetaren – tid som istället kan läggas på att skapa värde för era kunder.
Därför har vi utvecklat ett AI-verktyg som effektiviserar er kundservice. När ett kundmail kommer in föreslår verktyget ett färdigt svar baserat på er egen data, era riktlinjer och den tonalitet ni vill förmedla.
Upptäck hur Jollyroom halverade hanteringstiden per ärende med hjälp av vår Email Reply Assistant, läs mer här.
Stärk din kundservice med en lättanvänd, logisk och sökbar FAQ. Låt kundernas återkommande frågor besvaras snabbt och enkelt. En dynamisk FAQ sparar tid både för dig och för kunden. Eftersom det inte finns utrymme för förvirring i din webbshop – lättfunna och uppdaterade svar ökar förtroendet, lojaliteten och stärker din e-handel.
Lägg till en chatt på din e-handelswebbplats och låt besökarna kommunicera direkt med din kundservice. Med en smart chatt på din hemsida kan verktyget fungera som en försäljningskanal och säkerställa att besökarna får den service du vill ge dem. Placera chattfunktionen där kunder ofta har frågor och uteslut den i sammanhang där den inte behövs.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.
Möt några av våra kunder
”När vi bestämde oss för att söka efter en ny kontaktcenterlösning letade vi efter en anpassningsbar lösning och tekniskt skicklig partner som kunde möta våra önskemål. Connectel har överträffat våra förväntningar på nästan alla plan, med hög kvalitet. Vi fick en säker och flexibel lösning som stöds av en kundfokuserad organisation.”
Vill du veta mer om hur du kan förbättra din kundservice?