Skaffa en kundservicelösning för din e-handel och låt det fungera som ert främsta säljverktyg. Erbjud dina kunder digital support och få e-handelsbesöket att kännas lika personligt som om de besökte en fysisk butik. Hantera enkelt ärendena i den ordning du föredrar, direkt i kundserviceplattformen.
Lägg till en chatt på din e-handelssida och låt besökarna chatta med kundservice. Med en smart chatt på din webbsida låter du verktyget fungera som en säljkanal. För att besökaren ska få det bemötande ni vill att de ska få. Gör chattfunktionen synlig där kunden ofta har frågor och exkludera den i sammanhang där den inte behövs.
Stärk din kundservice med en lättanvänd, logisk och sökbar FAQ. Låt kundernas återkommande frågor besvaras snabbt och enkelt med en dynamisk FAQ, det sparar er och kundens tid. För i din webbshop finns det inte utrymme för förvirring – lättåtkomliga och uppdaterade svar ökar förtroendet, lojaliteten och stärker din e-handel.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels plattform. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.