Digitalisera din kommun eller myndighets ärendehantering på ett enkelt sätt genom en ny kommunikationsplattform. Connectel erbjuder lösningar för verksamheter inom offentlig sektor och kan skräddarsy plattformen efter dina och invånarnas behov.
Hantera all kommunikation i Connectels plattform eller integrera den med ert befintliga system. Ärendehanteringssystemet är en teknisk lösning som är byggd för att interagera. Med självservicelösningar kan du enkelt och effektivt lösa invånarnas problem snabbare. Använd en dynamisk FAQ och interaktiva röstsvarsmenyer i samtalen, samtidigt som medarbetarna får mer gjort.
Sänk dina driftskostnader genom att uppgradera till ett smart, effektivt, molnbaserat kontaktcenter som följer med i utvecklingen. När du behöver informera allmänheten, gör det enkelt i den kanal som lämpar sig bäst. Försäkra dig om en hög öppningsfrekvens när du levererar ditt budskap via SMS eller sömlöst via utgående telefonsamtal för snabbare hantering.
Avtalsnummer: 23.3-3081-17:003 PRODUKTUTBUDET CONNECTEL OMNIKANALLÖSNING FÖR KONTAKTCENTER. Connectel är sedan 1:a januari 2019 en godkänd leverantör inom svenska Kammarkollegiets ramavtal för kommunikationstjänster. Till Avropa.
I Connectels lösning kan du samla alla kontaktkanaler er organisation använder i en och samma plattform. Med hjälp av vårt kraftfulla kösystem kan inkommande interaktioner organiseras och dirigeras till den anställd ni vill ska hantera ärendet med enkelhet. Grundläggande kanaler i systemet som bör täcka de flesta behov är:
Till dessa finns fler funktioner och hjälpmedel, vi utgår alltid från era behov och formar systemet efter det ni behöver. Se prislista för telefonnät här.
KONTAKT
Vill du skicka en avropsförfrågan, kontakta oss på: avrop@connectel.se
Övriga frågor: upphandling@connectel.se +46 (0) 101 800 000