Leende kvinna med hörlurar använder laptop

Ärendehantering för kommun och myndighet

Digitalisera din kommun eller myndighets ärendehantering på ett enkelt sätt genom en ny kommunikationsplattform. Connectel erbjuder lösningar för verksamheter inom offentlig sektor och kan skräddarsy plattformen efter dina och invånarnas behov.

  • Flexibel och anpassningsbar lösning
  • Uppgradera er kommunikation
  • Enkel att använda
Ung man med mössa och skjorta läser e post på en skärm

Service som uppfyller behoven hos allmänheten

Hantera all kommunikation i Connectels plattform eller integrera den med ert befintliga system. Ärendehanteringssystemet är en teknisk lösning som är byggd för att interagera. Med självservicelösningar kan du enkelt och effektivt lösa invånarnas problem snabbare. Använd en dynamisk FAQ och interaktiva röstsvarsmenyer i samtalen, samtidigt som medarbetarna får mer gjort.

  • En modern ärendehanteringssystem
  • Välj kanalerna som passar din kommun eller myndighet
  • Själv-servicefunktioner
Fyra människor sitter runt ett bord medans en skriver meddelande på iPad

Det ska vara enkelt

Sänk dina driftskostnader genom att uppgradera till ett smart, effektivt, molnbaserat kontaktcenter som följer med i utvecklingen. När du behöver informera allmänheten, gör det enkelt i den kanal som lämpar sig bäst. Försäkra dig om en hög öppningsfrekvens när du levererar ditt budskap via SMS eller sömlöst via utgående telefonsamtal för snabbare hantering.

  • Lägre driftskostnader
  • Effektivare utgående samtal
  • Enkla massutskick

Ramavtal via Kammarkollegiet

Avtalsnummer: 23.3-3081-17:003 PRODUKTUTBUDET CONNECTEL OMNIKANALLÖSNING FÖR KONTAKTCENTER. Connectel är sedan 1:a januari 2019 en godkänd leverantör inom svenska Kammarkollegiets ramavtal för kommunikationstjänster. Till Avropa.

I Connectels lösning kan du samla alla kontaktkanaler er organisation använder i en och samma plattform. Med hjälp av vårt kraftfulla kösystem kan inkommande interaktioner organiseras och dirigeras till den anställd ni vill ska hantera ärendet med enkelhet. Grundläggande kanaler i systemet som bör täcka de flesta behov är:

  • Samtal
  • Chatt
  • FAQ
  • Sociala medier
  • SMS

Till dessa finns fler funktioner och hjälpmedel, vi utgår alltid från era behov och formar systemet efter det ni behöver. Se prislista för telefonnät här.

Connectel tillhandahåller ramavtal

KONTAKT

Vill du skicka en avropsförfrågan, kontakta oss på: avrop@connectel.se
Övriga frågor: upphandling@connectel.se +46 (0) 101 800 000

Serviceverktyg anpassade efter din kommun eller myndighet

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000