Mindre väntetid och fler slutförda bokningar
Bilar: 1 400
Förare: 2 500
Transporter per dag: 22 000
Produkter: Automatiserade samtal
Industri: Taxi och transport
Om: Taxi Stockholm, founded 1899, is one of Sweden’s oldest and largest firms.
Taxi Stockholm var Connectels första kund för röstautomation. För några år sedan lämnade dock Taxi Stockholm Connectel för en konkurrent. Under åren gjorde vi stora förbättringar och utvecklade produkten till en nivå där vi kunde utmana Taxi Stockholms nuvarande röstbot, som slutförde 40 % av bokningarna per dag. Under 2 dagar tävlade Connectels Taxibot mot konkurrentens AI-lösning, och resultaten blev att vi:
Fyll i formuläret för att ladda ner caset “Hur vi fördubblade Taxi Stockholms automatiserade samtal”.
Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels bot. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.