kund i taxibil

Hur Connectel fördubblade Taxi Stockholms automatiserade samtal

Mindre väntetid och fler slutförda bokningar

Bilar: 1 400
Förare: 2 500
Transporter per dag: 22 000

Produkter: Automatiserade samtal

Industri: Taxi och transport

Om: Taxi Stockholm, founded 1899, is one of Sweden’s oldest and largest firms.

Bakgrund och resultat

Taxi Stockholm var Connectels första kund för röstautomation. För några år sedan lämnade dock Taxi Stockholm Connectel för en konkurrent. Under åren gjorde vi stora förbättringar och utvecklade produkten till en nivå där vi kunde utmana Taxi Stockholms nuvarande röstbot, som slutförde 40 % av bokningarna per dag. Under 2 dagar tävlade Connectels Taxibot mot konkurrentens AI-lösning, och resultaten blev att vi:

  • Slutförde 77 % av bokningarna under den första dagen av utmaningen.
  • Slutförde 78 % av bokningarna under den andra dagen av utmaningen.
  • Vår lösning lättare kunde lösa bokningar som mänskliga öron hade svårt att uppfatta, t.ex. samtal med mycket bakgrundsljud och otydligt tal.

Ladda ner caset här

Fyll i formuläret för att ladda ner caset “Hur vi fördubblade Taxi Stockholms automatiserade samtal”.

Bot


Hur mycket kan du spara med en Connectel bot?

Fyll i hur många agenter (heltid) ni har, genomsnittliga antalet ärenden ni hanterar per månad och den genomsnittliga hanteringstiden (AHT) för att se hur mycket du kan spara genom att implementera Connectels bot. På nästa sida ser du resultat, och kan ladda ner en PDF med mer information om dina besparingar samt hur vi har räknat.

Vänligen välj en valuta
Vänligen fyll i antal ombud
Vänligen fyll i antal ärenden per månad
Vänligen fyll i genomsnittlig hanteringstid

Dina totala besparingar per år

Get your report

Vänligen fyll i en giltig e-postadress.
Vänligen fyll i ditt företagsnamn.
Vänligen fyll i din tjänstetitel.

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000