Lyssna på när Emmeli Marmander, grundare och ägare av Shesize, delar med sig av framgångstips och inspiration om kundnöjdhet.
Emmeli var med i Draknästet och stack ut bland entreprenörerna där. Hon stack inte bara ut med sin produkt utan för att hon använde kundservice som säljargument och framgångsfaktor för att behålla kunder trots, just då, långa leveranstider. I avsnittet pratar vi om:
Emmeli berättar att bra service enligt henne innebär snabba svar på frågor. Det kan dock vara utmanande att leverera snabba svar när antalet ärenden är högt. Ett tips för att minska belastningen och förbättra svarstiderna är att implementera en FAQ eller chattbot. Detta kan effektivt hantera vanliga frågor och frigöra tid för mer komplexa ärenden vilket i sin tur kommer leda till ökad kundnöjdhet.
Avsnittet är cirka 15 minuter. Du kan kontakta Emmeli här. Läs och lyssna på fler avsnitt från wowpodden med Emilie Loman om kundnöjdhet, klicka här.