Elin Trapp

Förbättra kundnöjdheten


Lyssna på Wowpodden för att lära dig hur du kan förbättra kundnöjdheten med konkreta tips från Elin Trapp. Elin arbetar som Head Of Customer Relations på Lyko och hon delar med sig av värdefulla tips, strategier och lärdomar för att skapa en wow-upplevelse för kunderna!

I detta avsnitt får vi höra mer om Lykos resa och hur de arbetar för att skapa en så bra kundupplevelse som möjligt. Vi diskuterar deras strategier för hur de motiverar och engagerar sina medarbetare för att förbättra kundnöjdheten. Elin förklarar att “let’s wow” är ett arbetssätt som fokuserar på att skapa en personlig relation till kunden, hantera problem utan att göra det onödigt komplicerat och att inkludera kunden för att hitta den bästa möjliga lösningen. 

Elin avslöjar hemligheterna till den interna wow-kulturen hos Lykos medarbetare. Hon berättar att grunden är att ha kul på sin arbetsplats och på Lyko är vi duktiga att fira och lyfta varandra. Detta inspirerar flera medarbetare att också vilja uppnå en bra kundnöjdhet. Alla får även chansen att lyfta förbättringar internt och inkludera medarbetarna i förbättringsarbetet vilket skapar mer engagemang.

Vidare i avsnittet besvaras frågor som:

Har kunden verkligen alltid rätt? Finns det någon trend på Lyko när kunder är mer- eller mindre nöjda? Hur skapar man ett drömteam? Vad förväntar sig kunder idag? Hur ser framtiden ut inom kundservice?

Lyssna på avsnittet om hur du förbättra kundnöjdheten med Emilie Loman och gästen Elin Trapp här:

Avsnittet är 25 minuter långt och du kan kontakta Elin här.

 

 

Följ vårt nyhetsbrev för att få veta när nya avsnitt släpps


Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000