Elin Trapp

Förbättra kundnöjdheten med konkreta tips från Elin Trapp


Lyssna på när Elin Trapp delar med sig av konkreta tips, strategier och lärdomar för hur de lyckas wowa sina kunder!

I detta avsnitt möter jag Elin Trapp, Head Of Customer Relations på Lyko, för att höra mer om deras resa och hur de arbetar för att wow:a sina kunder.

Vi pratar bland annat om:

  • Deras strategi för att få wowade kunder.
  • Hur de arbetar med att motivera och engagera sina medarbetare så de får behålla dem.
  • Trender för när deras kunder är supernöjda med deras service vs mindre nöjda.Lyssna på när Elin Trapp delar med sig av konkreta tips, strategier och lärdomar för hur de lyckas wowa sina kunder!

Du kan kontakta Elin här:
https://www.linkedin.com/in/elin-trapp-a4068a106/

Följ vårt nyhetsbrev för att få veta när nya avsnitt släpps


Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000