Lyssna på Wowpodden för att lära dig hur du kan förbättra kundnöjdheten med konkreta tips från Elin Trapp. Elin arbetar som Head Of Customer Relations på Lyko och hon delar med sig av värdefulla tips, strategier och lärdomar för att skapa en wow-upplevelse för kunderna!
I avsnittet kommer vi att besvara frågor om:
”Wowservice är en konst” – Lyssna på avsnittet om hur du förbättra kundnöjdheten med Emilie Loman och gästen Elin Trapp här:
I detta avsnitt får vi höra mer om Lykos resa och hur de arbetar för att skapa en så bra kundupplevelse som möjligt. Vi diskuterar deras strategier för hur de motiverar och engagerar sina medarbetare för att förbättra kundnöjdheten. Elin förklarar att “let’s wow” är ett arbetssätt som fokuserar på att skapa en personlig relation till kunden, hantera problem utan att göra det onödigt komplicerat och att inkludera kunden för att hitta den bästa möjliga lösningen.
Elin avslöjar hemligheterna till den interna wow-kulturen hos Lykos medarbetare. Hon berättar att grunden är att ha kul på sin arbetsplats och på Lyko är vi duktiga att fira och lyfta varandra. Detta inspirerar flera medarbetare att också vilja uppnå en bra kundnöjdhet. Alla får även chansen att lyfta förbättringar internt och inkludera medarbetarna i förbättringsarbetet vilket skapar mer engagemang.
Avsnittet är 25 minuter långt och du kan kontakta Elin här.