Lyssna på senaste avsnittet av Wowpodden med serviceexpertsduon Lilo, som är Joakim Lindström och Emilie Loman, och ledarskapskonsulten Susanne de Boer från Resultatbolaget för att få inspiration, tips och konkreta verktyg för hur du skapar en kundservice i världsklass med engagerade medarbetare.
Några frågor som vi kommer att besvara detta avsnitt:
Lyssna nu på avsnittet om fördelar med engagerade kundserviceagenter med Lilo och gästen Susanne:
När kundtjänstmedarbetare är genuint intresserade och involverade i sitt arbete, ökar de inte bara kundnöjdheten utan även effektiviteten i sin service. Deras entusiasm och vilja att hjälpa gör att kunderna känner sig värderade och förstådda. Dessutom är engagerade medarbetare ofta mer villiga att ta egna initiativ och göra det lilla extra för att lösa problem, vilket kan resultera i kreativa lösningar som förbättrar hela kundupplevelsen. Så investera i dina medarbetares välbefinnande och engagemang, det kommer att vara värt det. Läs mer här om hur du ökar engagemanget hos dina medarbetare.
Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service. Läs och lyssna gärna på ytterligare avsnitt av wowpodden, klicka här. För att kontakta Susanne, klicka här.